עיר הקודש – מה עושים בירושלים?

ירושלים בירת ישראל היא אחד המקומות הקדושים ביותר בעולם ובה נמצאים אתרי קדושה יחודיים לשלוש הדתות הגדולות. יופיה הרב נזכר בשירים וסיפורים רבים ושבעים שמותיה על פי המדרש באים לספר על גדולתה וחשיבותה.

הרי ירושלים המקיפים אותה נחשבים לפנינת טבע מהיפות בישראל ויש בהם שפע של נחלים, שבילים מסומנים ותצפיות. באתר קרמל ולמצוא את האטרקציות שאסור לפספס בירושלים וביניהם תוכלו למצוא מוזאונים, אתרים קדושים, אתרי הנצחה ועוד.

עיר הקודש ירושלים

ירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל, נזכרת בכתובים פעמים רבות והיתה במשך כל שנות הגלות מושא ערגתם של היהודים שחלמו לשוב לארצם. המאבק לשיחרור ירושלים הותיר שרידים ואתרי הנצחה סביבה שמלמדים את סיפורי הגבורה של יחידות צה"ל שהשתתפו בשחרורה והפכו אותה לחלק בלתי נפרד מהמדינה.

בירושלים ממוקמים מוסדות ממלכתיים רבים כגון הכנסת, מגורי ראש הממשלה, משכן הנשיא ובית המשפט העליון. באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של רעיונות לאטרקציות בירושלים.

עיר הקודש - מה עושים בירושלים?

קצת עלינו

אתר קרמל הוקם במטרה לרכז עבורכם אטרקציות מהנות במיוחד לכל גיל ולכל מטרה, לבילוי משפחתי וגם לימי גיבוש עובדים. כך שאם אתם מחפשים אטרקציות בירושלים תוכלו למצוא בקלות רבה בדיוק את מה שמתאים לכם. באתר שלנו תוכלו למצוא אטרקציות בכל חלקי הארץ במגוון תחומים: טיולי שטח, אקסטרים, רעיונות לערבים רומנטיים, ימי הולדת, הפעלות למבוגרים וסיורים בחיק הטבע.

 

מה עושים בירושלים?

יופיה הרב של העיר והמקומות הקדושים בה הופכים את ירושלים לאחת הערים המתויירות ביותר בעולם. על מנת לחוות את ירושלים באופן הטוב ביותר ריכזנו עבורכם מספר אטקרציות לבילוי עם הילדים, בטיול רומנטי, משפחה וחברים או ימי גיבוש מהנים.

  • מוזאון רוקפלר לארכיאולוגיה – במוזאון תוכלו למצוא ממצאים ארכיאולוגים מתקופות קדומות מן ההיסטוריה האנושית בארץ כנען וסביבתה ולראות את ההתפתחות ההדרגתית של בני האדם שחיו בארץ מאז שחר הימים. המוזאון מציע גם הפעלות שונות לילדים וסיור מודרכים בתיאום מראש.
  • עיר דוד – סיורים מודרכים בעיר דוד יחשפו בפניכם את החיים ששקקו בה לפני כאלפיים שנה עת המלך דוד קבע בה את עיר הבירה של ממלכת יהודה. תוכלו לגלות את מעברי המים התת קרקעיים ונקבת חזקיהו, לראות רחוב ירושלמי טיפוסי מתקופת התנ"ך וגם ליהנות מחזיון אור קולי בשעות הלילה. מתאים לכל המשפחה.
  • טרקטורוני שילה – טרקטורונים לנהיגה עצמית בשטחים המרהיבים של איזור שילה, בנימין, השומרון ובקעת הירדן והנופים עוצרי הנשימה של מטעי גפנים וזיתים, מעיינות ונחלים. חוויה אמיתית לחובבי אקסטרים בנוף הייחודי של ירושלים.

 

לסיכום

באתר קרמל תוכלו למצוא את האטרקציות הטובות ביותר בירושלים, העיר שההסטוריה שלה חרוטה בכל פינה, כדי שלא תפספסו שום דבר מעיר הבירה ומהרי ירושלים והסביבה המהווים את אחד מפניני הטבע היפים ביותר בישראל.

עיר הקודש ירושלים

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו