דרך מי הכי כדאי להשכיר רכבים בדובאי?

דובאי נמנית בין יעדי הנופש הנחשקים בעולם. יש בה הכל (ובגדול) ואם אתם רוצים ליהנות מכל הטוב שהיא מציעה למבקריה, להגיע לאן שתרצו מתי שתרצו ולא להיות נתונים לחסדי התחבורה הציבורית או המוניות, כדאי שתשכרו רכב.

 

השכרת רכב בדובאי – לחוות את דובאי בקצב שלכם

בדובאי יש אטרקציות למשפחה כולה, מועדונים, מסעדות, חופים ועוד המון הפתעות. מה לעשות קודם? הבחירה קשה ואחרי שהחלטתם עולה השאלה – איך מגיעים?

למרבה השמחה, מערכת הכבישים של דובאי מצוינת – פינוק של ממש לכל מי שאוהבים ליהנות מהחירות להגיע לאן שהם רוצים, מתי שהם רוצים, במהלך החופשה. גם אתם כאלה? השכרת רכב בדובאי היא הפתרון המושלם ולא משנה אם אתם מטיילים בגפכם, עם בני הזוג או המשפחה כולה. העיקר, אל תוותרו על מזגן, כן?

 

דרך מי כדאי לשכור רכב בדובאי?

יש לא מעט חברות השכרת רכב בדובאי, כאשר הבולטות בהן הן חברות בינלאומיות כמו למשל Hertz, Sixt, AVIS ועוד. כדי לחסוך מכם את החיפוש בכל חברה בנפרד, ועל הדרך להשוות מי מהן מציעה את חבילת ההשכרה האולטימטיבית עבורכם, כדאי לבצע חיפוש באתר להשוואת מחירים בו תזינו את הפרמטרים שרלוונטיים עבורכם ותקבלו תוצאות שמתאימות לצרכים שלכם.

אופציה נוספת היא לגשת למשרדי הסוכנויות השונות בדובאי עצמה, להתרשם מהמבחר ומשירות הלקוחות הפרונטלי ולבצע הזמנה בזמן אחת. העיקר, חשוב לבדוק מה כלול בחבילה ולבחור את הרכב וחברת ההשכרה, בהתאם.

 

אל תחכו לדקה ה-90

למרות האפשרות שציינו מעלה – השכרת רכב דרך הסוכנויות בעיר עצמה, חשוב להבין כי ככל שתחכו, מלאי המכוניות הזמינות עבורכם להשכרה, ילך ויצטמצם. מעבר למבחר קטן יותר, יתכן ולא תמצאו רכב מהסוג שמתאים לכם (מבחינת תיבת הילוכים, גודל וכיו"ב) או בתקציב שתכננתם להוציא.

מה עושים? פשוט מאוד, מוצאים את רכב החלומות שלכם דרך אתר להשוואת מחירים ומבצעים את ההזמנה אונליין, כמה שיותר זמן מראש.

 

לפני ההשכרה – כמה דברים שכדאי לדעת

כאמור, כדאי לבדוק מה כלול בחבילת ההשכרה כדי לא להיקלע לחיובים מיותרים או לא מתוכננים. בנוסף, חשוב להיערך מראש עם המסמכים הדרושים – רישיון נהיגה בינלאומי, דרכון וכרטיס אשראי. לעיתים נחוצים מסמכים נוספים ולכן כדאי לבדוק זאת מראש מול חברת ההשכרה.

עוד חשוב לקחת בחשבון כי סוכנויות מסוימת מגבילות את גיל הנהג ל-21 (חלקן אף גובות תשלום נוסף עבור נהגים צעירים) ובל נשכח כי למען הנוחות שלכם, מומלץ בחום לבחור בחברת השכרה שמאפשרת איסוף והחזרת הרכב השכור לשדה התעופה.

לסיכום, יש מגוון אפשרויות להשכרת רכב בדובאי והכל תלוי בהעדפה והנוחות שלכם ואם תרצו לחסוך בעלויות, מומלץ לבצע הזמנה אונליין כמה שיותר מראש. כך או כך, חובה להישמע לחוקי התעבורה ולתמרורים. תשמרו על עצמכם!

מערכת הכבישים של דובאי

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו