עד למקסיקו: 3 אטרקציות שוות במקסיקו

מקסיקו היא בהחלט מקום לטייל ולנפוש בו, יש שם חופים מדהימים, אווירה אקזוטית וכל מה שאתם צריכים בשביל החופשה המושלמת. מעבר לכך, במקסיקו תוכלו למצוא גן עדן לגולשים, ללכת לאתרים ארכיאולוגים, לצלול במערות תת קרקעיות, לבקר בפירמידה שמש וירח, ולשתות טקילה ולהנות מטורטייה מפנקת. אז אם חשבתם שאתם יודעים מה קורה במקסיקו, תהיו שמחים לגלות שיש עוד כמה אטרקציות מעולות שיכול להיות שפספסתם.

 

פארק מים Xel-Ha ופארק Xcaret

פארק המים Xel-Ha הנמצא במקסיקו הוא מעין לגונה גדולה וטבעית, בה נוכל למצוא אטרקציות שונות ומגוונות ולא הן לא מיועדות רק לילדים. בפארק הזה תוכלו לשרנקל בהנאה, לשחות, לעשות אבובים, קאייקים, לשחות עם דולפינים, טיולי אופניים ועוד. עלות הכרטיס אומנם לא זולה, אבל ניתן להנות מאוכל ושתייה לאורך כל היום ללא הגבלה ולהנות מיום מושלם בפארק.

פארק מים פופולרי נוסף הוא פארק Xcaret שגם בו ניתן לשחות, לשרנקל, להנות מאבובים, לשוטט בגינות בוטניים, בביתני פרפרים ועוד. תוכלו גם להנות ממופיעים אקרובטיקה, פעלולים וגם ריקודים שיוצגו לאורך כל היום. פארקים אלה יהפכו כל חופשה במקסיקו לחופשה חלומית ומהנה.

 

צ׳י׳צן איצה

צ׳יצ׳ן איצה היא למעשה היא שנבנתה על ידי בני תרבות המאיה, למעשה כיום מדובר באתר ארכאולוגי מפורסם שתוכלו למצוא בו מאות תיירים. צ׳יצ׳ן איצה הוא בעל מבנים עוצרי נשימה כמו מבנים ומקדשים של בני המאיה, במרכז נוכל למצוא גם את פירמידת אל קסטיליו ובראשה יש מקדש.

פירמידה ומבנים אחרים נחשבים לאתר תרבותי מרשים ויפה מאוד ומאוד מומלץ לשוטט באזור כמה שעות כדי לספוג את כל מה שיש לאזור להציע וכך גם להתרשם בתרבות המאיה המרתקת. צ׳יצ׳ין איצה הייתה למעשה מרכז פעילות אזורי חשוב מאוד ויהיה ניתן להתרשם מסגנונות אדריכלות שונים ומיוחדים מאוד. האתר פתוח למבקרים ויהיה ניתן להגיע, להתרשם ולהנות מאוד מאזור יפה במיוחד.

 

חצי האי יוקטן – צלילה מיוחדת

חצי האי יוקטן הוא למעשה אי במקסיקו שנוכל למצוא בו צוללנים מכל העולם. חצי האי תוחם את הים הקאריבי מצפון ונוכל למצוא בו תנאים מצוינים לצלילה בכל עונות השנה. באזור יש אקלים טרופי מעולה והמים נעימים וחמימים כמעט תמיד. יש לא מעט תיירים שבוחרים לצלול ולשרנקל באי קוזומל, איסלה מוחרס וטולום. העולם התת ימי הוא עולם עשיר ומופלא, רוב הצלילות נעשות בשונית אלמגורים ובמערות נטיפים מיוחדות במיוחד. תוכלו למצוא גם חיות ימיות שונות ומעניינות כמו לוויתן, כרישי ריף, דולפינים ועוד.

 

לסיכום

מקסיקו היא מעין גן עדן על האדמה ונוכל למצוא בה אתרים מעולים לטייל בהם, בין אם מדובר על אתרים שנבנו לפני שנים רבות, או אתרי צלילה מעניינים במיוחד, או מקומות שנוכל לבלות בהם כל היום גם אם אנחנו נוסעים לחופשה עם הילדים. במקסיקו תמיד נוכל למצוא אטרקציות מהנות במיוחד.

צוללן

 

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו