מתנה שמרחיבה אופקים – 2 ספרי מתנה מושלמים

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו תרים אחר מתנות איכותיות שמתאימות לאנשים שונים. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לערוך חיפוש מעמיק, כדי שנוכל להעניק לאנשים האלה מתנות טובות ביותר. כאלו שיאפשרו להם להרחיב אופקים ולהשתמש במתנה בתדירות גבוהה. לקח לנו מעט זמן להבין שספרים זו הקטגוריה שלנו למתנות מסוג זה, ולכן, יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק. הישארו אתנו ותגלו מהם 2 הספרים שהחלטנו לתת במתנה.

 

תכירו קודם כל את המומחים שעזרו לנו לבחור את הספרים

ברגע שהבנו שאנחנו צריכים למצוא ספרים איכותיים, היה לנו ברור שאנחנו הולכים לפנות אל מי שמכירים את התחום באופן נרחב ביותר – קוראים אדוקים. אתם וודאי תוהים איך הגענו אל הקוראים הללו, אז נציין בפניכם כי ערכנו סקר מקיף ובו ציינו את השאלות הבאות:

  • איזה ספר טוב הענקתם לאחרונה במתנה?
  • למה בחרתם בספר זה?
  • האם הייתם ממליצים לאחרים להעניק אותו במתנה גם כן?

מעל ל – 100 איש הגיבו על הסקר ואפשרו לנו לראות שיש 2 ספרים שניתנים במתנה באופן קבוע על ידי אנשים שונים שלא מכירים בכלל אחד את השני. רוצים לדעת מהם? הישארו אתנו ותגלו.

 

הספר שהגיע אל המקום ה – 1 : ישראל במבט פנורמי

אם אתם רוצים להעניק למישהו ספר מתנה שיעשיר אותו ויאפשר לו ליהנות ממנו בכל פעם מחדש, אתם צריכים לבחור בספר עם תמונות של ארץ ישראל היפה במבט פנורמי. אם תשאלו אותנו, המתנה הזו מתאימה במיוחד לאוהבי הארץ ואלו שמתגוררים מחוץ לישראל. שכן, הספר יאפשר להם להסתכל בכל פעם על התמונות ולהתגעגע פחות. אם לא די בכך, ניתן גם להראות לאחרים את הארץ שבה הם גדלו ונולדו.

 

הספר שהגיע אל המקום ה – 2 : ספר בדיחות

יכול להיות שאתם מופתעים כעת, כי ציפיתם לקבל המלצה על ספר ספציפי. אז אנחנו כאן כדי להפתיע אתכם ולומר לכם שמספר רב מאוד של גולשים הציעו ספרי בדיחות שונים. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להציג את העניין כקטגוריה. שכן, נראה שהרבה אנשים ששמחים לקבל ספרים שמצחיקים אותם.

 

תתאימו את הספר בהתאם לפרמטרים

לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לומר לכם שעליכם להתאים את הספר לפרמטרים האלה:

  • גיל מקבל המתנה
  • המצב שבעקבותיו הספר מתקבל (לכבוד יום הולדת, אזכרה של אדם אהוב, אירוח וכו')

היכרות עם פרמטרים אלו יאפשרו לכם לבחור את הספר המתאים ביותר, גם אם תחליטו לבחור בספר שאינו מוצג ברשימה זו.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את המתנה שמרחיבה אופקים. כעת, כשיש לכם את הרעיונות למתנות מסוימות, עליכם רק לבחור את המתאימה לכם ביותר. נאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

משקפיים

 

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו