טיול באירלנד – בעקבות משחקי הכס

בין אם יצא לכם לראות את הסדרה "משחקי הכס" ובין אם לא, טיול באירלנד בעקבות משחקי הכס יכול להיות הטיול האידיאלי עבורכם. הדבר המיוחד ביותר שכל צופה במשחקי הכס שם אליו לב זה הנופים המרהיבים שיש בסדרה, נופים עוצרי נשימה שמשאירים אתכם בכל פעם מחדש פעורי פה. אומנם חלק לא מבוטל מהסצנות של משחקי הכס מצולמים בתוך אולפני ענק באירלנד, ישנן לא מעט סצנות אשר מצולמות בשטח. חלק לא קטן מהסצנות המרהיבות צולמו באירלנד, כך שאתם ממש יכולים להיות חלק מהסט של הסדרה "משחקי הכס".

זוהי ההזדמנות שלכם להכיר צד אחר של אירלנד, לצאת מהערים המרכזיות ולהגיע אל מקומות נידחים שמעולם לא חשבתם שתוכלו לראות. טיול באירלנד בעקבות הסדרה "משחקי הכס" הוא טיול שאתם חייבים לצאת אליו, ואין דרך יותר טובה לעשות זאת מאשר איתנו. אנו ניקח אתכם אל כל המקומות המיוחדים וביחד ניכנס אל חוויה שלא תוכלו לשכוח, ולטיול שישאיר אתכם בכל יום מחדש מופתעים ומרוגשים. 

טיול באירלנד בעקבות משחקי הכס

מהן היתרונות של טיול באירלנד – בעקבות משחקי הכס?

בין אם יצא לכם כבר להיות באירלנד ובין אם זאת הפעם הראשונה שלכם במדינה, ככל הנראה במקומות שבהם אנו עומדים לבקר עדיין לא הייתם. אין דרך מהנה ומרתקת יותר לחוות את הנופים המרהיבים של אירלנד מאשר הטיול הזה שייקח אתכם אל מקומות שככל הנראה ראיתם עד היום רק בגלויות. זה הזמן שלכם לגרום לחלומות שלכם להפוך למציאות.

כמו שכבר אמרנו לכם טיול באירלנד בעקבות משחקי הכס יכול להתאים לכל אחד! לא משנה אם ראיתם את הסדרה או לא, ולא משנה אם אתם יוצאים בתור בני זוג או משפחה – כל אחד יכול למצוא את מה שמעניין אותו בטיול. הטיול מכיל בתוכו לא מעט אטרקציות ומקומות שפשוט אסור לכם לפספס! זה נקודה שחשוב מאוד להזכיר על מנת שתבינו כי הטיול מתאים לכולם וכולם יגיעו מרוצים בחזרה לארץ.

כאשר אתם סוגרים טיול באירלנד – בעקבות משחקי הכס אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר! אנו נדאג עבורכם לכל הדברים וניקח אתכם ישירות אל כל המקומות שאתם חייבים לראות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להגיע לטיול עם המון מצב רוח על מנת שתוכלו ליהנות ולחוות חוויות מרתקות. זה יתרון משמעותי מאוד שיסייע לכם ליהנות הרבה יותר מהטיול ולא להתעסק עם תכנון הטיול שיגזול מכם זמן רב ויצריך מכם לא מעט משאבים.

טיול באירלנד בעקבות משחקי הכס – היכן נבקר?

אחד מהמקומות היפים ביותר שנבקר בהם במהלך הטיול שלנו זה באיי הברזל. בסדרה משחקי הכס איי הברזל משמשים בתור ביתם של בני גרייג'וי. איי הברזל נמצאים בנמל באלינטוי שממוקמים בצפון אירלנד. כמובן שאנו ניכס אל תוך המבנה ונוכל להתרשם ממנו גם מבפנים. אם יצא לכם לראות את משחקי הכס, זה בוודאי צפוי להלהיב אתכם ולהיות מאוד מרגש עבורכם. 

את היעד הבא שלנו ככל הנראה יצא לכם לראות בפרק הפיילוט של הסדרה, כמובן שאנו מדברים על טירת ווינטרפל. טירת ווינטרפל זהו אינה שמה האמיתי של הטירה, שמה האמיתי של הסדרה הינו מצודת דון. מדובר על מצודה מרהיבה שנשמרה באופן אותנטי – כך שבין אם ראיתם את הסדרה ובין אם לא מדובר במקום שיהיה מרגש מאוד עבור כולם.

עוד מקום שנבקר בו במסגרת הטיול שלנו זה יערות ווינטרפל שגם בהם צולמו לא מעט מהסצנות של הסדרה. מדובר על שמורת הטבע הראשונה אי פעם באירלנד, כך שללא ספק מדובר במקום מיוחד. השמורה כולה משתרעת על פני 6000 דונם, כך שיש בה לא מעט דברים שתוכלו לראות.

ים דותראקי גם הוא חלק בלתי נפרד מהסדרה משחקי הכס שוכן במחוז אנטרים בצפונה של אירלנד. יש כאלה שטוענים כי האזור הזה הוא האזור היפה ביותר באירלנד, ואנו בהחלט יכולים להסכים עם הטענה הזאת. במקום נבקר בלא מעט אתרים מפורסמים: סוללת הענק, טירת דונלוס  ועוד לא מעט מקומות.

כמובן שבמסגרת הטיול שלנו אנו נבקר בעוד לא מעט מקומות שאסור לפספס באירלנד, חלקם קשור לסדרה משחקי הכס וחלקם לא קשור לסדרה אך הם בהחלט מקומות שאסור לפספס בטיול באירלנד – ומן הסתם שאנו ניקח אתכם לשם.

בואו איתנו לטיול באירלנד בעקבות משחקי הכס

אנו מודעים לכך שאתם רוצים להוציא את המקסימום מהטיול שלכם באירלנד, ואנו נעשה את מירב המאמצים על מנת לספק לכם את הטיול המהנה ביותר. אצלנו תוכלו למצוא את המדריכים המנוסים ביותר, אלה שמכירים את אירלנד בצורה הטובה ביותר וייקחו אתכם אל המקומות המהנים ביותר. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להתאים את מסלולי הטיול בהתאם למטיילים שמגיעים לטיול, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם תקבלו את התמורה הטובה ביותר במיוחד עבורכם.

השאיפה שלנו היא לספק לכם את השירות הטוב ביותר, ולכן אנו מעמידים לרשותכם את מוקד שירות הלקוחות שלנו שזמין לכל שאלה ויספק לכם מענה לכל בעיה. כך שתמיד תוכלו לדעת שיש לכם אל מי לפנות, בשבילנו הלקוחות תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. 

טיול באירלנד יכול להיות לא זול בכלל, אך אצלנו תוכלו למצוא את הטיולים הזולים והמשתלמים ביותר. אנו לא מספקים רק את המחיר הזול ביותר, אלא מספקים גם את התמורה הטובה ביותר למחיר שאתם משלמים. אין שום סיבה שתוציאו סכומי כסף גבוהים על טיול לאירלנד או לכל יעד אחר. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולים במחירים חסרי תקדים, זה הזמן שלכם לשריין את המקום שלכם באחד הטיולים שלנו!

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו