טיול אומנות באמסטרדם

מתחשק לכם לראות את הולנד מנקודת מבט אחרת? יש לנו הצעה שלא תוכלו לסרב לה. 

הולנד היא ללא צל של ספק אחת מהמדינות המיוחדות ביותר באירופה, ובעקבות כך מגיעים אליה מידיי שנה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם. הולנד מציעה מגוון רחב של אטרקציות ולא מעט מקומות תיירותיים שהם בגדר חובה בכל ביקור במדינה. אך אתם לא חושבים שהגיע הזמן לצאת מתבנית הטיולים הבנאלית שמאפיינת כל טיול שבדרך כלל עושים באירופה? הגיע הזמן שתראו את אמסטרדם עיר הבירה של הולנד בצורה קצת שונה.

טיול אומנות באמסטרדם יחשוף בפניכם הולנד שככל הנראה לא ידעתם על קיומה. במסגרת טיול אומנות באמסטרדם תוכלו מצד אחד לראות את כל המקומות ולבצע את כל האטרקציות שהן בגדר חובה, אך עדיין ההתקדמות המרכזית בטיול תהיה במקומות שקשורים באומנות. הולנד מציעה לתיירים שמגיעים אליה לא מעט מוזיאונים ומקומות שמציגים אומנות ברמה הגבוהה ביותר – אך מרבית התיירים לא מודעים לקיומם של אותם המקומות. 

כאשר אתם באים ביחד איתנו לטיול אומנות באמסטרדם, אתם יכולים לדעת כי ראית את כל המקומות המיוחדים ביותר באמסטרדם – ובו זמנית נתתם לעצמכם הזדמנות להיחשף אל אומנויות ברמה הגבוהה ביותר.

כל היתרונות של טיול אומנות באמסטרדם

כאשר אתם יוצאים ביחד איתנו לטיול אומנות באמסטרדם אתם בעצם לא מפספסים שום דבר, יש לכם רק מה להרוויח מהבחירה הזאת. המדריכים שלנו ייקחו אתכם לכל נקודות הציון שהן בגדר חובה באמסטרדם, כך שהתוספת היחידה תהיה המוזיאונים המיוחדים שגם הם בגדר חובה לכל מי שחובב תרבות ואומנות. זוהי תהיה הבחירה המושלמת עבורכם אם נמאס לכם לטייל בכל אותם מקומות שכל התיירים מגיעים אליהם בהולנד, ובא לכם לראות אותה מנקודת מבט אחרת.

רוצים לצאת לטיול עם הילדים? רוצים לצאת לטיול עם בת הזוג? לא משנה עם מי אתם עומדים לצאת לטיול, טיול אומנות באמסטרדם מתאים לילדים ולמבוגרים כאחד. במהלך הטיול תוכלו למצוא מגוון רחב של פעילויות שמתאימות לכולם, כך שכל אחד יוכל למצוא את המקום שבו הוא מרגיש הכי בנוח – זה בכלל לא יהיה קשה.

כאשר אתם סוגרים מראש טיול אומנות באמסטרדם אתם לא צריכים להיכנס לפאניקה! יש מי שדואג לקחת אתכם אל כל המקומות החשובים, ואתם יכולים להיות בטוחים כי הטיול שלכם יהיה הרבה מעבר למה שאתם מדמיינים. באותה נשימה אתם יכולים להמשיך בשגרה הרגילה עד לזמן שבו תצטרכו לעלות על המטוס.

טיול אומנות באמסטרדם

טיול אומנות באמסטרדם – היכן אנו נבקר?

אחד מהמוזיאונים המרתקים ביותר שנבקר בהם במסגרת טיול אומנות באמסטרדם, זה מוזיאון ואן גוך. לא קשה לנחש כי מדובר על מוזיאון שכל כולו מוקדש ליצירותיו של האמן ההולנדי המפורסם וינסנט ואן גוך. במוזיאון תוכלו לראות למעלה מ-200 יצירות אומנות שונות של ואן גוך. בנוסף ליצירותיו של ואן גוך, תוכלו לקבל הצצה מיוחדת לחייו של אחד מהאומנים הגדולים ביותר בהיסטוריה. כל מי שחובב אומנות לא יוכל להישאר אדיש להצצה המיוחדת הזאת.

עוד מוזיאון שנבקר בו במסגרת הטיול שלנו הוא המוזיאון הלאומי ההולנדי הרייקסמוזיאום, בנוסף הוא גם אחד מהמוזיאונים החשובים והמוכרים ביותר בעולם. המוזיאון נמצא  סמוך לכיכר, הכיכר נקראת כיכר המוזיאון של אמסטרדם. במוזיאון ניתן לראות עבודות ויצירות של לא מעט אומנים גדולים בין היתר תוכלו למצוא שם את היצירות של – יקוב ואן רויסדאל, פרנס האלס, יוהנס ורמיר ורמברנדט. החדשות הטובות הן שבשנת 2013 המוזיאון עבר שיפוץ נרחב, כך שהוא הרבה יותר מרהיב ממה שהוא היה בעבר.

מוזיאון מיוחד מאוד הוא מוזיאון רמברנדט ששוכן בתוך הבית שבו התגורר רמברנדט ואן ריין. במוזיאון תוכלו לראות את כל היצירות הגדולות ביותר של רמברנדט עצמו, וכמובן מכיוון שמדובר גם בבית שבו הוא היה גר תוכלו לקבל הצצה ייחודית אל תוך חייו ואל האופי שלו.

לסיום, נבקר גם במוזיאון סטדלייק, המוזיאון הוא מוזיאון לאמנות מודרנית. במוזיאון עצמו נמצאות יצירות אשר נוצרו על ידי אומנים שונים החל מהמאה ה-19, כך שלא בהכרח מדובר אך ורק על אומנות מודרנית. תוכלו למצוא במוזיאון מגוון רחב של יצירות שנוצרו לאורך המאות האחרונות.

בואו איתנו לטיול אומנות באמסטרדם!

אתם בטח שואלים את עצמכם – מדוע אני לצאת דווקא אתכם לטיול אומנות באמסטרדם? אז תרשו לנו להסביר לכם מה מייחד אותנו בהשוואה אל כל שאר חברות התיירות השונות המציעות גם הן טיול דומה בסגנון כזה או אחר.

ראשית אנו יכולים לספר לכם כי אצלנו תוכלו למצוא את המדריכים המנוסים והמיומנים ביותר. כאשר אתם יוצאים אל טיול אומנות באמסטרדם אתן צריכים לדעת כי יש אתכם מדריכים שמכירים את המוזיאונים ויודעים מה מוצג בכל מקום. אצלנו המדריכים מכירים את כל הנקודות באמסטרדם ויספקו לכם את כל המידע הנחוץ על מנת שתוכלו לספוג את כל המידע במסגרת הטיול שלנו.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולים! אנו מאמינים כי לכל מטייל מתאים סוג אחר של טיול, ומהסיבה הזאת אנו מציעים ללקוחות שלנו מגוון רחב של טיולים – כל זאת תחת קורת גג אחת. אנו משתדלים בכל מספר חודשים להוציא מסלולי טיול חדשים כאשר השאיפה היא לספק לכל המטיילים שלנו את האפשרויות הטובות ביותר עבורם.

נמאס לכם להוציא סכומי כסף גבוהים על טיולים בחו"ל? הגיע הזמן שתקבלו את התמורה הטובה ביותר במחירים המשתלמים ביותר. אצלנו תקבלו את הצעת המחיר הטובה ביותר על טיול אומנות באמסטרדם, כי בשבילנו הלקוח הוא החשוב ביותר. אנו מאמינים כי ברגע שהלקוח יקבל את המחיר שמתאים לו, הוא יוכל לצאת אל הטיול בראש שקט.

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו