טיול כפרים באיטליה

במדינה קסומה כמו איטליה, ללא מעט תיירים יש את הנטייה המובנת להגיע אך ורק אל הערים הגדולות והמוכרות. אף תייר לא ירצה לקחת סיכונים ו"ללכת לאיבוד" בין הכפרים הקטנים, דבר שמבחינת התייר הרגיל יכול להתפרש בתור בזבוז זמן מוחלט. זה נכון שבעיירות ובכפרים הנידחים לא תמצאו את מרכזי הקניות הגדולים או האטרקציות המלהיבות ביותר, אך מה שתוכלו למצוא שם לא תראו באף עיר גדולה באיטליה. זוהי הסיבה שדרך החברה שלנו תוכלו לצאת אל טיול כפרים באיטליה, טיול שכל כולו מוקדש אך ורק לכפרים או לעיירות הקטנות הנמצאות בשולי הדרך.

אם תבחרו באופציה של טיול כפרים באיטליה, תוכלו לקבל הצצה מיוחדת לחיים הפחות נוצצים של התושבים באיטליה – כל אותם התושבים שלא גרים בעיירות הגדולות או במקומות המרכזיים. אך שמחת החיים והרצון לארח אתכם בידיים מלאות, אלו הם תכונות שלא תמצאו אצל אף תושב מקומי בערים הגדולות. כאן תוכלו לראות את איטליה מנקודת מבט שונה לחלוטין, נקודת מבט שתגרום לכם להעריך את התושבים האיטלקיים ולהבין עד כמה איטליה היא מדינה מיוחדת. אז למה אתם מחכים? הצטרפו אלינו לטיול מיוחד בעקבות הכפרים והעיירות הקטנות באיטליה, טיול שלא תוכלו לשכוח בשום מצב!

מדוע כדאי לצאת לטיול כפרים באיטליה?

כמה פעמים יצא לכם כבר לבקר בערים שונות באירופה? כמו שבטח שמתם לב הטיולים הללו תמיד נראים או לפחות מרגישים בדיוק אותו הדבר. הגיע הזמן שתוכלו לבקר בערים באירופה בצורה קצת שונה, וכאשר אתם בוחרים בטיול כפרים באיטליה אתם מטיילים אחרת לחלוטין! אתם פוגשים אנשים שאילולא הייתם יוצאים אל הטיול הזה לא הייתם פוגשים אתם. אתם רואים נופים ומקומות שבחיים לא העלאתם בדעתכם שיכולים להיות קיימים באירופה בכלל ובאיטליה בפרט. 

טיול כפרים באיטליה יכול להתאים גם לזוגות, גם למשפחות ואפילו גם ליחידים. כל אחד יכול למצוא את הדברים שמעניינים אותו בטיול, כך שזוהי ללא ספק הזדמנות חד פעמית שלכם לראות את איטליה בצורה קצת שונה ומגוונת יותר. אפילו הגיל איננו יכול להוות תירוץ לכך שתפספסו את ההזדמנות הזאת שנמצאת ממש אצלכם.

אתם לא צריכים לדאוג לכלום! תשאירו את הדאגות בארץ, אנו נדאג לספק לכם את מסלול הטיול המעניין ביותר. המטרה שלנו היא שתקבלו הזדמנות לחוות את איטליה בצורה קצת שונה אך הרבה יותר מיוחדת מאשר כל הטיולים הסטנדרטיים. אנו נשבור את הראש בשבילכם, ונביא אתכם לכל מקום בצורה המהירה והבטוחה ביותר.

טיול כפרים באיטליה

טיול כפרים באיטליה – באילו כפרים ועיירות נעבור?

מיד עם הנחיתה בשדה התעופה במילאנו נצא אל כביש 7A (לכיוון ראפאלו) משם ניסע דרך כביש SP227 עד לכפר פורטופינו. פורטופינו הוא כפר דייגים קטן במיוחד אשר מונה בסך הכול 500 תושבים. מדובר על מקום אהוד במיוחד על בעלי יאכטות בחודשי הקיץ. ברחובות של הכפר הקטן הזה תוכלו למצוא מגוון רחב של באסטות ומקומות שתוכלו להתרשם מהם. לקראת הערב תוכלו לצאת להליכה רגלית באזור על מנת להתרשם מהמראה המיוחד של הכפר בלילה, או אפילו סתם לשבת על החוף ולהירגע. 

כעת נוכל לבקר בעוד חמישה כפרים הנמצאים האחד בסמוך לשני – מונטרוסו אל מרה, ורנאצה, קורנילי, מנרולה וריומנג'רה. בכל אחד מהכפרים הללו תוכלו למצוא רחובות צרים ושווקים רבים אשר מעטרים את הרחובות. אך לכל כפר יש את האופי שמייחד אותנו, ולכן אסור לפספס אף אחד מהם! המעבר בין הכפרים יכול להתבצע באמצעות רכב או על ידי הרכבת המקומית שתספק לכם הזדמנות לנסיעה עם נופים עוצרי נשימה. 

עוד כפר דייגים מקסים שלא נוכל להישאר אדישים אליו הוא פורטו ונרה הנמצא בסמוך לעיר לה ספציה. מדובר כל כפר דייגים קטן שבו תוכלו לראות בתים צבעוניים, וגם פה בדומה לכל שאר הכפרים שפגשנו עד כה תוכלו לראות גם שווקים עשירים בכל טוב.

על מנת שתוכלו לקבל את האופציות הטובות ביותר, אנו שומרים לעצמנו את האפשרות לשנות את מסלולי הטיול בהתאם לתנאי מזג האוויר. אנו תמיד שואפים לספק למטיילים שלנו את מסלולי הטיול הטובים ביותר, כך שהם יוכלו למקסם את הטיול וליהנות מכל נקודה שאליה נגיע ביחד.

זה הזמן שלכם לצאת איתנו לטיול כפרים באיטליה!

אצלנו תוכלו למצוא את מסלולי הטיולים הטובים ביותר! השאיפה שלנו היא תמיד לספק ללקוחות שלנו את המסלול המרתק והמעניין ביותר שיכלול בתוכו מקומות מיוחדים שרק איתנו תצליחו לראות. זוהי הסיבה שאנו ממליצים לכם לסגור איתנו טיול כפרים באיטליה. אצלנו תוכלו למצוא מסלול מפורט ומעניין שהותאם בדיוק למטיילים שמגיעים אלינו, מתוך הבנה כי זוהי הבחירה הטובה ביותר עבורם.

טיול כפרים באיטליה יאפשר לכם לקבל נקודת מבט מיוחדת על מקומות שלא הכרתם, אך עוד דבר חשוב זה שיעמדו לצדכם מדריכים מנוסים. אצלנו תוכלו למצוא מבחר ענק של מדריכים מנוסים ומיומנים, כאלה שמכירים את איטליה כמו את כף ידם. כל מדריך מגיע עם הניסיון שלו במטרה לאפשר לכם לקבל את הטיול שתמיד חלמתם עליו.

רוצים לצאת איתנו לטיול כפרים באיטליה אך יש לכם שאלה חשובה? אנו נשמח לעמוד לרשותכם! אנו מפעילים מוקדי שירות לקוחות אשר זמינים עבורכם לכל שאלה ולכל בעיה. כך תמיד תדעו שיש מי שעומד לרשותכם ומאפשר לכם לקבל את כל התשובות לפני היציאה לטיול או אחריו.

אחד מהנושאים החשובים ביותר לפני שסוגרים טיול כפרים באיטליה זה כמובן לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר. אנו משתדלים לספק ללקוחות שלנו את המחירים הטובים ביותר. כך שאצלנו לא רק תקבלו את אנשי המקצוע המנוסים ביותר, אלא גם את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר במיוחד עבורכם.

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו