טיול יום בנווה צדק

נווה צדק היא אחת מהשכונות המרתקות ביותר הנמצאות בעיר תל אביב. מדובר על השכונה העברית הראשונה שנבנתה מחוץ לחומותיה של יפו. בנוף התיירותי של תל אביב, ניתן להגיד באופן חד משמעי כי נווה צדק היא יעד תיירות חובה לכל מי שרוצה לעשות טיול יום באחת מהשכונות של תל אביב. במהלך הטיול תוכלו לשמוע סיפורים מרתקים על אנשים מפורסמים שגרמו ממש בתוך השכונה, ועל בניינים מעניינים שנמצאים בשכונה כבר עשרות שנים. ללא ספק מדובר בטיול שישאיר בכם חותם, ואם אתם מתכננים לעשות טיול יום בתל אביב – הבחירה האולטימטיבית ביותר עבורכם תהיה טיול יום בנווה צדק המיתולוגית.

שכונת נווה צדק – מה חשוב לדעת?

שכונת נווה צדק נוסדה בשנת 1887, מספר מועט של שנים לאחר שקרסו חומותיה של העיר יפו. השכונה ממוקמת בחלקה הדרומי של העיר תל אביב, כיום השכונה מגיעה גם עד למרכז העיר. חשוב לציין כי הרקע הסוציואקונומי בעיר אינו גבוה במיוחד בהשוואה לשאר השכונות בעיר תל אביב, ולכן טיול יום בנווה צדק יפגיש אתכם עם חוויה שאולי לא יצא לכם להכיר עד כה. השכונה הינה שכונה גדולה במיוחד, ולכן יש לכם לא מעט מה לראות בה, מקומות שאפילו לא חשבתם שיכולים להיות ממש מתחת לאף שלכם בשכונת נווה צדק. 

למה לבחור דווקא בטיול יום בנווה צדק?

ראשית טיול יום בנווה צדק הוא טיול נוח מאוד ומתאים לכולם! כך שלא משנה אם אתם רוצים לצאת לטיול עם בן או בת הזוג או עם ילדים קטנים, הטיול יכול להתאים לכולם! כמובן שתמיד ישנה התאמה של הטיול על פי הרצונות או הסטנדרטים של הקבוצה שיוצאת אליו. כך שמדובר בטיול מאוד גמיש שיכול להיות מושלם עבורכם ועבור מי שבא לטייל ביחד אתכם.

אין דרך טובה יותר לחוות את ההיסטוריה של העיר תל אביב! שכונת נווה צדק היא אחת מהשכונות הוותיקות ביותר בעיר, והשכונה העברית הראשונה שנבנתה מחוץ לחומות. תוכלו לשמוע אין ספור סיפורים על השכונה עצמה ועל האנשים שהתגוררו בה לאורך ההיסטוריה – סיפורים שישאירו אתכם פעורי פה.

ההנאה שלכם מובטחת! טיול יום בנווה צדק הוא אחד מהטיולים המבוקשים ביותר שיוצאים דרך החברה שלנו. אנו רואים בכך אמון מלא של קהל הלקוחות שלנו בטיול הזה, והבנה כי מדובר בטיול מהנה שעל הדרך גם יגרום לכם להכיר את העיר תל אביב מנקודת מבט קצת שונה. כך שאין לכם מה לדאוג מהבחינה הזאת.

טיול יום בנווה צדק

טיול יום בנווה צדק – באילו מקומות אנו עומדים לבקר?

על מנת שתוכלו לדעת האם טיול יום בנווה צדק מתאים לכם, אתם צריכים להבין בדיוק מה אתם עומדים לראות במהלך הטיול שלכם איתנו. לכן החלטנו להרים את הכפפה ולספר לכם בדיוק אילו מקומות אתם הולכים לראות במהלך הטיול. את הטיול אנו נתחיל במרכז סוזן דלאל ונסיים אותו ברחוב פינס פינת רחוב לילנבלום.

המקום הראשון שנבקר בו יהיה מרכז סוזן דלל ברחוב יחיאלי 5. מדובר על אחד מהאתרים המוכרים ביותר שנמצאים בתוך שכונת נווה צדק. כיום מרכז סוזן דלל כמרכז למחול ותיאטרון, ובלא מעט מועדים בשנה מתקיימים במרכז הזה פסטיבלים והופעות. במקום תוכלו לראות גם בתי ספר משוחזרים מראשית המאה העשרים – בית הספר לבנים "אליאנס" ובית הספר לבנות.

היעד הבא שנרצה לבקר בו זה ביתו של אהרון שליש ששוכן ברחוב אהרון שלוש 32. אהרון שליש היה ממקימי שכונת נווה צדק, ואחד מהנדבנים הגדולים ביותר בתחילת המאה העשרים. ביתו הפך להיות למוקד עלייה לרגל, והוא ללא ספק יעד חובה כאשר אתם מגיעים לטיול יום בנווה צדק. אנו נבקר גם בגשר שלוש שנמצא במרחק של כמה מאות מטרים מביתו.

לאחר מכן נגיע אל בית אבולעפיה וש"י עגנון שנמצא ברחוב שמעון רוקח 2. מדובר אולי על אחד מהבתים המיוחדים ביותר בשכונת נווה צדק, מדובר על בית צהוב שיהיה לכם קשה מאוד להישאר אדישים אליו. 

בטיול נפגוש עוד המון מקומות מדהימים: ביתו של הרב קוק ברחוב אחווה 21, ההריסות של בית הכנסת "מראות הסולם" ברחוב רוקח 20 ועוד מגוון רחב של מקומות. כך שללא ספק מצפה לכם טיול שבו תזכו לראות את כל המקומות החשובים בשכונת נווה צדק.

טיול יום בנווה צדק עושים רק עם מקצוענים!

טיול באחת מהשכונות הוותיקות ביותר בעיר תל אביב הוא ללא ספק טיול מרתק ומלא באין ספור של סיפורים. אך על מנת שתוכלו להבין בדיוק היכן אתם נמצאים, חשוב מאוד שתבחרו בחברה שתספק לכם את הטיול המושלם. אצלנו תוכלו למצוא את כל הסיבות שהטיול שלכם בשכונת נווה צדק יהיה טיול שלא תוכלו לשכוח אותו.

ראשית בואו נדבר על המדריכים שלנו, מדובר על מדריכים מנוסים אשר מכירים את שכונת נווה צדק לאורכה ולרוחבה. המדריכים שלנו יעבירו לכם את הסיפור של השכונה בצורה הטובה ביותר, כך שתוכלו לצאת מהטיול גם עם עוד ערך מוסף. אנו מאמינים כי המדריכים הם אלה שיכולים לעשות את ההבדל.

לרשות לקוחותינו עומד מוקד שירות לקוחות אשר זמין לכל שאלה ולכל בעיה, כך שתמיד יהיה לכם אל מי לפנות. אתם לא צריכים להרגיש לבד או חסרי אונים, אצלנו תמיד יהיה לכם עם מי ליצור קשר – לשאול שאלה או לשתף בבעיה. אנו נשמח לשמוע מכם בכל שלב.

טיול יום בשכונת נווה צדק אינו חייב להיות טיול יקר! אצלנו תוכלו ליהנות גם מהמחירים הזולים ביותר, מחירים שלא תוכלו למצוא אותם בשום חברת טיולים אחרת. כך תוכלו לקבל את הטיול המהנה ביותר במחיר הטוב ביותר.

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו