האיים הכי פופולריים בתאילנד

חולמים על חופשה מטריפה באיי תאילנד? הנה כמה דברים שלא ידעתם עליהם:

  • המילה Koh פירושה "אי" וזוהי הסיבה שכל האיים המדהימים הם באותה תחילית: קו-פיפי, קו-פנגאן, קו-סמוי…
  • האיים התאילנדיים שוכנים בדרום תאילנד, בה אפשר למצוא איים מוכרים וסופר פופולריים עליהם מיד תקראו, אך גם כמה איים נשכחים שכף רגלו של התייר הממוצע לא דורכת בהם.
  • האיים שוכנים ממזרח ומערב ליבשה, כאשר האיים המזרחיים מכונים "מפרץ תאילנד" והמערביים הם "איי אנדמאן".
  • באיים המערביים שכוללים את פוקט, קולאנטה, קופיפי וקוליפה, העונה הגשומה והפחות מומלצת לטיולים היא מאי-אוקטובר.
  • באיים המזרחיים שכוללים את קוסמוי, קוטאו, קופנגאן, העונה הגשומה היא אוקטובר-ינואר.

ועכשיו כשאתם יודעים דבר או שניים על איי תאילנד הקסומים, זה הזמן להכיר את הפופולריים ביותר מביניהם:

אי

 

קוסמוי – האי למתחילים

מדובר באי גדול עם חופים יפים ועיר גדולה ותיירותית שיש בה הכל מהכל: מלונות מפוארים, קוקטיילים על החוף, סוויטות "האני מון" רומנטיות, סדנאות יוגה בכמויות, אטרקציות, ספורט ימי ועוד. לא בכדי מתאים קוסמוי למטייל המתחיל בתאילנד וגם למשפחות וזוגות שמחפשים בילוי רגוע של בטן-גב ודברים נעימים.

 

קוטאו – האי של חובבי הצלילה

טאו בתאילנדית הוא צב ועל כן קוטאו בתרגום חופשי הוא "אי הצבים". לא שיש כאן הרבה מאוד צבים, אלא שצורת האי ממבט ממעל מזכירה צב ים. לקוטאו יש רחוב מרכזי אחד, המתפצל לסמטאות שבהן נמצאים שפע מלונות וגסטהאוסים, סוכנויות נסיעות, מזחים, מסעדות וכו'. אבל גולת הכותרת של המקום היא שלל סוכנויות הצלילה, שיעורי הצלילה וההסמכות השונות שמתקיימות כאן, מה שהופך את המקום לאי שמוקדש לחובבי צלילה ומעט יקר יותר מאיים אחרים.

 

קולנטה – אוצר בלום של אטרקציות

הנה אי שיש בו קולקטיב חביב מהכל. קולנטה הוא למעשה קבוצת איים קטנים שהמרכזי שבהם הוא קולנטה-יאי – אי שרק בשנים האחרונות מתחילים יותר ויותר ישראלים להתוודע אליו. אפשר למצוא כאן אירוח בכל תנאי ורמה והמון פעילויות סביב המים: אטרקציות לילדים, מכוני מסאז', ספורט ימי, היער באי שמתאים לטיולים ועוד.

 

קופיפי – מודרני ומרשים

מאז שיצא הסרט "החוף" עם ליאונדו דיקפריו, הפך המקום השקט והקסום הזה לאחד האיים הכי פופולריים בתאילנד. למרות שהוא נהרס כמעט לחלוטין בעקבות הצונאמי האימתני בשנת 2004, האי שוקם והפך להרבה יותר מודרני ואטרקטיבי. באי אפשר למצוא מבחר רחב של אפשרויות בילוי גם למטיילים המתבודדים וגם לאלה שמטיילים יחד, מחקר מערות ועד גיחות לאיים סמוכים, מסעדות ועד אוכל רחוב משגע, מעיסוי רגליים ועד מסיבות לילה משוגעות.

 

קופנגן – מסיבה אחת גדולה

ברוכים הבאים לאי הפולמון המפורסם, שבו מתקיימות המסיבות הכי טובות במדינה. האי גדוש בצעירים וצעירות מכל העולם, החופים שוקקים והאופי בלייני למדי. אם אתם חובבי ריקודים, מסיבות, מוזיקה, אלכוהול וחגיגות נון סטופ, ברוכים הבאים הביתה.

 

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו