יש טעם? 8 המסעדות הכי מטורפות בעולם

עולם המסעדנות התחרותי הוא שוק שקשה מאוד להצליח בו, שלא לדבר על לבלוט, להרשים ולגרום לכולם לדבר על זה. אבל הנה שמונה מסעדות הזויות, גאוניות, סוריאליסטיות ויוצאות דופן שהתור אליהן ארוך יותר מהפקקים של חמישי בשער הגיא.

Modern Toilet Restaurant

אנחנו טיפוסים מתחשבים ולכן פותחים את הרשימה עם המסעדה הטיוואנית המוזרה הזו, כדי לא לעורר תגובות גוף פחות רצויות בהמשך הכתבה. ובכן, זוהי מסעדה בקונספט בית שימוש שבה הכסאות הן אסלות, הצלחות בצורת אסלות והמנות… מעולות! כל עוד אתם מסוגלים לצעוד על קיבתכם ללא קושי.

 

מסעדת המפל של הריזורט Escudero Villa Resort

נניח שאתם בפיליפינים ונניח שאתם אחרי יום טיול מייגע. ורק נניח שממש חם בחוץ. עכשיו, קחו את עצמכם למסעדה שבתוך אתר הנופש למרגלות מפל פסטורלי ושבו עם הרגליים בתוך השפך מהמפל. אל דאגה, המים רדודים (בגובה 20 ס"מ) והחוויה מתאימה גם לחוששים ממים.

 

 Alcatraz ER

מאחורי כל מסעדה ביזארית עומד יפני. והרי לכם פאב-מסעדה בלוקיישן שעוצב ואורגן כמו בית הכלא הרפואי היפני וכולל קוקטיילים שווים, ארוחות מושחתות וגם…אביזרי מין. רגע, זה לא הכל. הדרך שלכם לארוחה תכלול גם איזוק מרצון וכליאה מאחורי סורג ובריח. כשתרצו להזמין, תאלצו לקרוא למלצר על ידי חבטה בצינור מתכת על הסורגים. נו, נפתח לכם התיאבון?

 

Blackout

אז מסתבר שגם לנו יש לפחות מסעדה אחת ייחודית ומטריפה. בלאקאאוט הישראלית היא אחת מתוך 14 מסעדות "אחיות" בעולם, שהישיבה והאכילה בה מתרחשות בחושך מוחלט, כך שתאלצו לחדד את חוש הטעם והמישוש ולהפוך את הארוחה הרגילה לאתגר. צוות המלצרים מורכב מעיוורים וליקויי ראייה ויגיש לכם מנות שף מופלאות ויצירתיות.

 

Treepod Dining

בארבע מילים: ארוחה בתוך קן הציפור. ביותר מילים: השולחן שלכם מתנוסס כ-10 מטרים מעל פני האדמה, מוקף במעין קירות מעוגלים עם דוגמה של נצרים והמנות יוגשו על סלסלות מיוחדות, שיועברו אליכם באמצעות חבלים. אין ספק שהתאילנדים יודעים לבנות גימיקים מצטיינים.

 

Ithaa

האיים המלדיביים הם הרפתקה בפני עצמה אבל אם אתם כבר כאן, למה לא להעצים אותה פי עשר? הנה לכם "מסעדת מצולות", שנמצאת בקרקעית האוקיינוס וסביבה קירות שקופים שיאפשרו לכם לקבל מצפה תת ימי שלם בזמן שאתם זוללים. ואוו!

בשר

 

Gaggan

מעטות הן מסעדות היוקרה שמגישות מנות משביעות וגאגן היא בהחלט אחת מהן. אומרים ששווה לטוס לבנגקוק בשבילה ושהיא טובה יותר מכרטיס להצגה. זה מתחיל בתפריט שמתקשר באימוג'ים בלבד, כל אחד מהם מסמל מנה ואין לכם מושג מהי. לפעמים המנה תכיל את האימוג'י רק כרכיב בתוך המנה. כל צלחת היא שואו בפני עצמה והיא לא רק טעימה (תשאלו את נטפליקס שערכו סדרת דוקו על שף המסעדה) אלא גם מאוד מאוד משביעה.

 

Dal Cavalier Gino

ברומא ובכלל באיטליה, זה כמעט בלתי אפשרי למצוא מסעדה טובה בפער מהאחרות. הלוא כולן טעימות, כולן איכותיות וכולן יודעות את המלאכה. אבל הנה מקום שמגיש אוכל פשוט אך טעים באופן מיוחד, שנחבא אל הכלים בסמוך לשוק האיכרים מעורר התיאבון של העיר – קמפו די-פיורי. בטרטוריה של ג'ינו אפשר למצוא אוכל איטלקי אסלי שרחוק מאוד מההגשה והטעמים (והמחירים) במסעדות הפונות לתיירים וכולל פסטות משובחות, גבינות ומעדנים, הכל טרי ובשפע.

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו