האטרקציות הכי טובות בקמבודיה

מעבר למקדשים מרהיבים ויפהפיים, מרחבי נוף עוצרי נשימה וארכיטקטורה מרשימה, קמבודיה גם מציעה לנו אטרקציות רבות נוספות. מתכננים בקרוב טיול מאורגן לקמבודיה? הכנו לכם מספר טיפים שלא כדאי לפסוח עליהם.

במערבה של קמבודיה ובסמוך ל-סיאם ריפ, תוכלו למצוא אטרקציות יפהפיות שלא מפספסים. לא ניתן לציין בוודאות מתי, אך בין המאה התשיעית למאה ה-15, נבנו בסמוך לסיאם ריפ מקדשים עוצמתיים וגבוהים, אליהם כיום תיירים נמשכים מכל קצוות תבל. כאשר האימפריה הנוכחית לאותה תקופה, האימפריה החמרית, הייתה האימפריה השלטת באזור סיאם ריפ, נבנו מקדשים אלו, הנקראים מקדשי אנגקור. חובבי המבנים האדריכליים והארכיטקטוניים ייהנו כאן מאוד, יש מה לצלם ובמה להתבונן ארוכות.

 

טיולים מאורגנים אל קמבודיה ודרום מזרח אסיה

תוכלו לסייר כמובן בין המקדשים, אך בכדי לעשות זאת, תצטרכו להסתייע במדריך דרך או לשלם כרטיס המזכה אתכם בליווי מדריך מקומי. באופן כללי, בכדי להבטיח שאתם לא מחמיצים אף אטרקציה, כדאי לצאת אל טיול מאורגן לדרום מזרח אסיה (ולא עצמאית).

מחפשים מידע לגבי ויאטנם טיול מאורגן ומתוכנן בקפידה? אנו ממליצים להסתייע כמובן במדריכים דוברי שפתכם, כך שתוכלו להפיק תועלת באמת אדירה מהטיול. ההבדל בין טיול שזוכרים למשך שנים ארוכות, לבין טיול שמסתכם בהבטה על תמונותיו, טמון בהדרכה שתקבלו במהלך הטיול.

מקדש

 

מה ההבדל בין טיול מאורגן לקמבודיה לבין עצמאי?

קיבלתם הדרכה טובה, ידידותית, אדיבה ומשכילה? המקומות בהם תבקרו ייחרטו בזיכרונכם למשך שנים ארוכות קדימה! טיילתם עצמאית ולא זכיתם להדרכה טובה? אין ספק, הטיול שלכם עדיין יהיה מקסים, אך הוא יהיה פחות עמוק ופחות מעמיק. בכל מקרה, אתם עומדים ליהנות ובגדול, כי קמבודיה נוטה לגרום לאנשים לחזור אליה בשנית ובשלישית.

המלצה שלנו? בקרו בכפרי דייגים בקמבודיה! אם אתם כבר באזור סיאם ריפ וביקרתם במקדשי אנגקור, אתם יכולים לבקר בלא מעט כפרי דייגים מאוגד אותנטיים, המתקיימים אך ורק על בסיס חקלאות, דייג, גידולי פירות אקזוטיים ועוד.

 

כפרי דייגים בקמבודיה הם חוויה אותנטית מומלצת ביותר

ישנם לא מעט כפרי דייגים, מהם ניתן לצאת אל שייט סירות דייגים אמיתיות. באופן כללי, באזור סיאם ריפ תוכלו לבדוק לגבי שכירת סירה עבור שייט מקומי, במהלכו תוכלו לעצור בכפרי דייגים שונים. מומלץ מאוד, פשוט חוויה אותנטית ומקסימה. מה עוד בכפרים?

זרקו לכם דג על האש, או נסו אפילו לדוג בעצמכם את ארוחת הצהריים שלכם. אתם מוזמנים לשכוח מכל הצרות של השגרה של כולנו, הגעתם לקמבודיה. בארץ אנחנו נאלצים להתעסק עם לא מעט דברים, ככה שהחופשה שלנו חייבת להיות מושלמת, בין אם טסים לקמבודיה או לכל מקום אחר. סיימתם עם איטום גגות בבית, אפילו שיפצתם את הבית ועיצבתם אותו מחדש. עכשיו? מה שנשאר זה לתכנן את הטיול הבא אל קמבודיה.

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו