מנטליסט לערב צוות עובדים

חברה שמעוניינת לקיים ערב מיוחד לצוות עובדים עסוקה בלחשב מהלכים, למצא מפיק אירועים מיומן, מקום מרשים ותוכן מבדר. ללא ספק לכל אחד מהאלמנטים הללו חשיבות בהצלחת האירוע ואולם, למרות שהנטייה שלנו לחשוב שאוכל הוא הדבר הראשון במעלה בתכנון אירוע, הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לבחור תוכן שייצר אירוע בלתי נשכח, מצחיק, מסקרן וכזה בו צוות העובדים הוא חלק בלתי נפרד ממנו. תוכן כזה יכול לספק בצורה הטובה ביותר מנטליסט שיבצע מופע טלפתיה בשיתוף הקהל. 

 

ערב מגבש

אחת המטרות החשובות בעטיה מארגנים ערב לצוות עובדים הנה גיבוש הצוות. דרך מצוינת לגבש צוות של עובדים היא באמצעות מופע של אמן חושים לאירועים שמשלב את העובדים במופע. העובדה שצוות העובדים ישתף פעולה על הבמה יחד עם המנטליסט תעצים את החוויה מהאירוע מה שיביא לעובדים מרוצים שמוכנים לעשות יותר עבור מקום העבודה שלהם כפי שמקום העבודה עושה עבורם.

 

ישנם אפילו מחקרים

בשנים האחרונות נעשו מחקרים אודות ההשפעה של ערבי צוות עובדים על גיבוש הצוות והעלאת שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה. מחקרים אלה הראו שעובדים שמרגישים שמקום העבודה משקיע בהם יוצרים קשרים טובים יותר האחד עם השני, יוצרים קשרים טובים יותר מול הנהלת החברה ומשפרים מאוד את עבודת הצוות ובהתאם משתדרגות התוצאות הכלכליות של החברה.

 

רק אני והמסך שלי

בעידן המסכים בו אנו חיים ניתן לראות במקומות עבודה רבים שכל עובד יושב בעמדת העבודה שלו והוא עסוק במסך שלו ובמשימות שלו. במצב עניינים זה מתקיימת מעט מאוד תקשורת בין העובדים ועובדה זו אינה בריאה במיוחד למקום העבודה והאמת, גם לא לעובדים עצמם שבוודאי זקוקים לאינטראקציה האנושית. לכן, מנטליסט שמשלב את העובדים במופע הוא מניה בטוחה לגיבוש ולהצלחת האירוע.

 

מנטליסט שהוא דמות מיוחדת

על מנת שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של מופע מנטליסט חפשו אחד שהוא דמות מיוחדת מעבר להיותו מקצוען על הבמה. אחד שיש לו כריזמה מתפרצת, קסם אישי שאי אפשר להתעלם ממנו, חוש הומור מצוין שמשלים את התמונה ומראה חיצוני מיוחד ומסקרן. דבר נוסף וחשוב מאוד הוא יכולת המנטליסט לאלתר, בזכות יכולת זו הוא יוכל לשלב מתנדבים רבים מהקהל ולייצר את המגע המיוחד והמגבש הזה שאתם כיוזמי האירוע מחפשים.

 

הנגיעה שלא הייתה

רגע מקסים במיוחד במופע של מנטליסט מבוסס על מתנדבים מהקהל, יחד אתם מייצר המנטליסט שיתוף פעולה בלתי מוסבר בניהם, בקטע טלפתי, כשהדברים לכאורה מתרחשים ממרחק. נגיעה פיזית שלא באמת הייתה מורגשת בכל זאת בין המתנדבים. מדובר בסיטואציה מאוד מצחיקה ומפעימת לב הן בקרב המשתתפים עצמם והן בקרב הקהל הצופה. ברגע הזה נראה המנטליסט כמו אדם שמנצח בווירטואוזיות על מצבים ואנשים.

 

בחירה טובה

הבחירה במנטליסט לערב של צוות עובדים היא בחירה טובה שתוכיח את עצמה מעל לכל ספק. הקהל יצא עם חוויה גדולה ותוך כדי האירוע ייווצר גיבוש חשוב בין העובדים שיורגש ביום למחרת.

מנטליסטים לערב את הצוות

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו