אילו הפלגות יש לחברת השייט

צי האוניות ברשות msc cruises, חברת השייט האיטלקית, שומר על צביונו האיטלקי המובהק, הבא לידי ביטוי בעיצוב ואיכות בלתי מתפשרים בכל אחת מאוניות החברה.

החברה עובדת על פי התקנות המחמירות ביותר, בכל הפרמטרים, בכדי לאפשר לנוסעיה חווית נופש בטוחה, מהנה, חסרת דאגות ואקסקלוסיבית ביותר.

msc cruises

חברת השייט msc cruises, מאופיינת באוניות מפנקות במיוחד, המעניקות לנוסעים  חוויה של שהייה במלונות יוקרה לצד חווית תענוגות אינסופית ושופעת פעילויות.

כל אוניות החברה גדולות ומרווחות, המאפשרות לנוסעים המעוניינים בכך פרטיות ושקט. מהדקה שאתם עולים על הסיפון, אתם יכולים לשחרר את הראש מכל המחשבות והדאגות ופשוט רק להנות ואנחנו כבר נדאג לכם לכל מה שתצטרכו. על האוניה מגוון בלתי נגמר של אטרקציות: בריכות , מרכזי כושר, משחקי ספורט, טיפולי ספא ויופי, הופעות חיות, תאטרון, סרטי קולנוע, קזינו, מועדוני לילה וריקודים, שלל פעילויות לילדים, סעודות כיד המלך, ספריות, חנויות וכמובן עצירות וטיולים ביעדים קסומים.

על חופשה עם MSC crusies

חברת השייט msc cruise, תבטיח לכם חופשה חלומית, גדושה בחוויות, כיף ופעילויות בלתי פוסקות ותדאג שתקבלו תמורה יותר ממלאה עבור כספיכם.
החופשה מתאימה לזוגות רומנטיים, לצעירים תוססים וגם למשפחות עם ילדים.
כל אדם בכל גיל, ישאב ל
היצע המסחרר של הפינוקים והאטרקציות הרבות שמוצעות על הסיפון.

שייט בים התיכון באוניית קרוז, הינה אטרקציה נחשקת ומבוקשת בקרב ישראלים רבים. עד לא מזמן, כל הקרוזים למיניהם אל יעדים בים התיכון, החלו בנמלים במדינות אחרות, מה שחייב את הנוסעים הישראלים להטרטר ממקום למקום בין שדות התעופה והנמלים השונים, דבר הכרוך בהרבה בירוקרטיה ומאמץ.
בנוסף, היה צורך להוסיף על עלויות הקרוז את מחיר כרטיסי הטיסה, לעיתים לילה במלון, הזנה ועלויות הגעה משדה התעופה בחו"ל לנמל היציאה, מה שייקר את עלויות החופשה משמעותית.

חברת השייט msc cruises, חסכה מהישראלים כסף רב וסרבול מיותר ופתחה בפניהם את האופציה לצאת לחופשת קרוז מנמל חיפה! בשורה מרעישה לישראלים חובבי הים והשייט.

טרמינל חדש הוקם בנמל חיפה, נוח להגעה, ממוזג, נעים ומרווח. במקום יש קפיטריות עם אוכל משובח וחנויות פטורות ממכס.

 

הפלגות מחיפה 2022

החל מחודש אפריל עד אוקטובר 2022 ,האונייה MSC Lirica של חברת השייט msc cruises, תציע מסלול של 7 לילות הכולל מספר תחנות ביעדים קסומים בקפריסין, יוון וטורקיה ותחנה סופית בנמל חיפה. בנוסף, יצאו מחיפה 4 הפלגות של 11 לילות, באניית הפאר MSC Lirica, למזרח הים התיכון במהלך חודשי נובמבר ודצמבר 2022.

נופש שייט של חברת msc cruises, מהווה עבורכם דרך נוחה, זמינה ומשתלמת לחופשה ברמה הגבוהה ביותר. חופשה של שחרור מוחלט, אפס דאגות, שירות אדיב ומזמין, אוכל משובח ושהייה ממושכת בלב הים הכחול, שלו השפעה מיידית על הרוגע והאושר שלנו. כל התמהיל יחדיו יוצר לנו שילוב מנצח של חופשה חלומית במיוחד עבור הנוסע הישראלי.

ספינה

 

 

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו