יורדים דרומה – כך תתכננו חופשה חלומית באילת

כל חופשה טובה מתחילה בבניית תוכניה מדויקת, כל שכן חופשה באילת, העיר שמציעה מגוון מבלבל של אטרקציות, בתי מלון, נופים, חופים ומה לא. אנחנו כאן כדי לעשות סדר באנדרלמוסיה ולבנות אתכם תוכניה מסודרת לקראת החופשה. בתוכנית: חופשה באילת.

 

דבר ראשון: איך מגיעים לאילת?

קיימות מספר אופציות הגעה לאילת, תוכלו לבחור את הדרך המועדפת עליכם לפי שיקולי נוחות ותקציב:

נופש באילת

תחבורה ציבורית

הערים הגדולות, דוגמת ירושלים ותל אביב מציעות קווי תחבורה ישירים לאילת. זמן הנסיעה המשוער הוא 4 שעות.

 

טיסה

ניתן לקחת טיסת פנים הנוחתת בשדה התעופה רמון. משם, על מנת להגיע לאילת עצמה, יש לקחת מונית או לנסוע בתחבורה ציבורית מרחק של כ-20 דקות נסיעה.

 

רכב פרטי

ניתן לנסוע לאילת ברכב פרטי, מה שמאפשר בחירת יעדי עצירה להתרעננות במהלך הדרך.

 

פתרונות אירוח ומלונות באילת

סביר להניח שלא תסעו עד אילת כדי לישון בשק"שים… אילת מציעה מגוון סוגי מלונות לכל סוגי הנופשים: מלונות יוקרה, מלונות סוויטות, מלונות בוטיק, מלונות חצי פנסיון פרמיום ומלונות לואו קוסט. באילת גם קיימות אכסניות שונות ברמה גבוהה המתאימות למטיילים ותרמילאים.

בביצוע הזמנה של חדרי מלון עבור חופשה באילת, חשוב שתגדירו מראש מה אופי החופשה הרצויה, מה הרכב הנופשים, עדיפות לבריכה פרטית, עדיפות לחדרי ספא או כושר זמינים ועוד מגוון פרמטרים שיסייעו לכם במציאת המלון הרלוונטי עבורכם. מומלץ להגדיר מסגרת תקציב טרם תהליך הבחירה על מנת להתאים לכם חופשה מדויקת.

 

ספורט ימי באילת

בחופי אילת מגוון אטרקציות ופעילויות ספורט ימי כגון: סאפ, סקי מים, בננה, שנירקול וצלילה בריף הדולפינים המפורסם. אם זה מדבר אליכם, מומלץ שתזמינו כרטיסים מעכשיו, יתכן ותמצאו דילים משתלמים.

נופש באילת

פעילויות ללא עלות

מטיילים משפחתית? תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות חינמיות כמו: צפיה במזרקה המוזיקלית, ביקור בגלריית האמנות המפורסמת, ביקור באתרי עתיקות היסטוריים מעוררי השראה, כניסה לאזור בריכות המלח באילת, כניסה לפארק הצפרות וסיורים לאורך הטיילת.

 

 אילת – המסעדות

אילת מספקת חוויות קולינריות מגוונות כאשר המסעדות העיר מביאות מטבחים מכל העולם. מסעדות סיניות, יפניות, ים תיכוניות ועוד… בנוסף, ניתן לרכוש באילת מזון מהיר מסוגים שונים אם מתחשק לכם רק לנשנש.

 

העיתוי המומלץ לחופשה באילת

אילת כעיר דרומית, נחשבת לעיר חמה במיוחד, מה שאומר עבורכם: אפשרות לחופשת חורף מושלמת בטמפרטורות גבוהות יחסית. עונת התיירות בעיר מגיעה לשיאה בחודשי הקיץ אז יש להצטייד בביגוד דק, בתכשירים להגנת העור ובמשקפי שמש.

 

אילת – קסומה, קרובה ומזמינה

אילת, עיר חוף דרומית משגעת, היא יעד תיירותי מועדף עבור חבר'ה מכל העולם. כאן בישראל היא נמצאת במרחק נסיעה. תכננו מראש את אופי החופשה שלכם והתארגנו בהתאם. הזמינו מראש חדרים במלון מועדף, כרטיסים לאטרקציות ואף מקומות במסעדה, כך תיהנו מחופשה מאורגנת היטב שגם אינה מפתיעה את מסגרת התקציב שלכם.

נופש באילת

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו