חולה על בשר? הנה כמה מכשירים שאתה חייב להכיר

חובבי בשר יהנו מלאכול בשר במסעדות, אבל לא תמיד ירצו להכין בבית מהפחד מכשלון או אי דיוק בטעם. ההבדל בינם לבין הקרניבורים לבין החובבים, הוא שהקרניבורים החילו את תרבות הבשר בביתם ומשתמשים בשלל מכשירים ואביזרים שהופכים את הבשר שלהם לאיכותי, כמו במסעדות.

אם אתם אוהבים בשר ומוצאים את עצמכם מעוניינים לבשל מאכלים עתירי בשרים וטעם כמעט כל ערב בשבוע – הנה כמה מכשירים שאתם חייבים להכיר

 

גרילי גז

גריל גז איכותי מאפשר בישול וצלייה בריאה יותר. הגז מייצר כמויות עשן נמוכות בהרבה מאשר גריל פחמים ואינו מצריך שימוש בחומרים מסכני חיים. בנוסף, גריל גז מקנה טעם עישון איכותי לבשר מבלי לפגוע בשלמותו ומבלי לטשטש אותו בטעם של פיח. אם זה לא מספיק, השימוש בגריל גז הוא נקי וסטרילי לגמרי.

בגריל גז אין שאריות של פחם שעפות לכל עבר ומלכלכות אותנו, ואין צורך להתאמץ בהדלקה האינסופית של גחלים שמסרבים לפתוח באש. גריל גז מתאים לחצר, לגינה או למרפסת. הוא מיוצר בשלל גדלים ומעניק לכם חווית בישול בשרים מצוינת. חברת weber israel היא אחת מחברות הגריל הגדולות והמומלצות בארץ.

 

גריל פחמים

מדובר בגרסה ישנה יותר של גריל גז. אם היום כולם התקדמו, אז יש כאלה שיעדיפו את הישן והאיטי יותר. גריל פחמים עובד בבסיסו על פחמים. החסרון הגדול של גריל מסוג זה הוא הדלקת האש, והיתרון הגדול עוד יותר הוא הטעם המיוחד שמוענק לבשר יחד עם בישולו על עשן הפחמים.

גריל הפחמים לרוב יעלה פחות מגריל גז אבל לאנשים שמתעסקים בפחמים לא אכפת מההוצאה, אלא מהתוצאה. לבשר ולדברי מאכל שונים שניצלים על גריל פחמים יש טעמים יותר חזקים ומעושנים. למתקדמים שביננו, ניתן להוסיף שבבי עץ מיוחדים לגריל פחמים, דבר שמקפיץ עוד יותר את איכויות הטעם של הבשר.

 

מעשנות בשר

מעשנות בשר ביתיות מעניקות לנו את אופציית עישון הבשר הנפלאה. עישון בשר זוהי פעולה המבשלת את הבשר עם עשן ומעניקה לו ארומה מיוחדת. באמצעות טכניקות מיוחדות המעשנה מחזקת את טעמי הבשר ומעמיקה אותם. ניתן לעשן כמעט כל בשר ולקבל תוצאות מרהיבות.

במידה ואתם מעוניינים לעשן בשר בביתכם, רכשו מעשנות בשר. מעשנות בשר פועלות בשיטות שונות, על בסיסי עץ ועישון שונים ומגיעים במגוון גדלים וצורות. המעשנות לרוב יתחלקו ל-3 סוגים – עומדת, שוכבת וביצה. כל אחת מהן די מגדירה את עצמה על פי התיאור. כל אחת מהמעשנות הללו יכולה להגיע בצורת פחם או חשמל/גז.

מעשנת פחם היא הקלאסית והוותיקה שעובדת על ייצור חום דרך פחם, מעשנת חשמל וגז הן החדשות והמודרניות יותר שמייצרות חום ומעשנות את הבשר דרך חשמל או גז. מעשנת פחם תעניק לכם יותר מגוון טעמים בניחוחות עשן, אבל מעשנת גז וחשמל יעשו את העבודה באופן מהיר יותר.

חולה על בשר

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו