7 המלצות לטיול בירושלים עם המשפחה

רוצים לבקר בעיר הבירה המקודשת אבל לא יודעים מה אפשר לעשות בה? ריכזנו עבורכם מגוון אטרקציות שאפשר לעשות בעיר.

 

הישארו לישון בירושלים

אל תסתפקו בטיול יום בירושלים. תוכלו למצוא מגוון רחב של מלונות בירושלים – החל ממלונות מוזלים במרכז העיר ירושלים ועד למלונות יוקרה יפיפיים אשר תוכלו להנות ממתקניהם אף ליום אחד. מבין מלונות היוקרה תוכלו למצוא את מלון המלך דוד ההיסטורי, המשמש עד היום לאירוח מכובדים מכל העולם.

 

בקרו בעיר העתיקה

ירושלים ידועה בהיסטוריה הרחבה והעתיקה שלה. אם אתם באים לירושלים אל תפספסו את העיר העתיקה. שם תוכלו להסתובב ברבעי העיר העתיקה השונים – היהודי, הנוצרי, המוסלמי והארמני. תוכלו להנות משווקי העיר העתיקה, המבנים והתרבויות ההיסטוריות ואף לבקר בכותל המערבי ולהשאיר פתק למשאלה.

 

שביל המעיינות ויער ירושלים

בירושלים ישנם גם שטחי טבע רחבים ומעיינות רבים, בעיקר באזורים המקיפים את העיר. תוכלו להנות מפיקניק משפחתי ביער ירושלים הרחב, או לטייל בשביל המעיינות המחבר כחמישה מעיינות במקטע שביל קצר וקליל המתאים גם לילדים.

 

מרכז העיר

מרכז העיר בירושלים הוא אזור שוקק חיים המלא בחנויות, מסעדות וברים. ההגעה למרכז העיר נגישה ומהירה, ותוכלו לנסוע ברכבת הקלה אשר חוצה את מרכז העיר בצורה נעימה ובכך גם לחוות סיור בעיר. מרכז העיר בירושלים הינו אזור רחב אשר בליבו נמצא המדרחוב. תוכלו לסייר בנחלת שבעה, כיכר ציון ועוד, וכן להנות ממגוון רחב של חנויות.

 

מתחם הרכבת

בעבר היה מתחם הרכבת משמש כתחנה פשוטה עבור הרכבת שחצתה את העיר עד ליפו. היום המתחם הפך לאזור בילוי לכל המשפחה, אשר מארח הופעות, פסטיבלים, ערבים ייחודיים, אטרקציות לילדים, ברים ומסעדות רבות. במיוחד במהלך חודשי הקיץ תוכלו למצוא בכל לילה מופע או ערב קונספט ייחודי. מעבר למתחם עצמו, ישנו את פארק הרכבת בו ניתן לרכב על אופניים או לטייל לאורך כלל פסי הרכבת הקדומים. בנוסף, מתחם הרכבת הינו אחד מהאזורים היחידים הפעילים גם בשבתות ובחגים בירושלים.

 

אצא לי השוקה!

שוק מחנה יהודה הוותיק אשר ביום משמש כשוק רגיל, הופך לקראת ערב למתחם בילוי הפתוח כל הלילה. מעבר לחוויית השוק המיוחדת, האזור מלא במסעדות וברים בטעמים ובצורות רבות. בלילה הופך האזור למתחם בילוי לא לצעירים בלבד ותוכלו למצוא אותו מלא באנשים בכל יום (מלבד בשבתות ובחגים). מעבר לחיי הלילה והמסעדות, תוכלו להנות בסיור בשכונת נחלאות העתיקה, שם נמצאים בתי כנסת ידועים למשל, ולהכיר עוד חלק מהסיפור של העיר.

 

עין כרם והסביבה

אחת השכונות העתיקות והיפות בירושלים היא שכונת עין כרם. השכונה הפכה לאזור ידוע לביקור תיירים בעיקר בשל האתרים העתיקים שבה כמו כנסיית יוחנן הקדוש. תוכלו למצוא באזור עין כרם גם מעיינות רבים ושבילי טיול, וכן מסעדות ייחודיות אשר פעילות גם בשבתות.

 

חומות

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו