יום הולדת לילד – מופע או חופשה?

יום הולדת לילדים שלנו הם הזדמנות מצוינת לכל המשפחה. אתם, ההורים, כנראה תמיד תחפשו את ההזדמנות לגרום לכולם להרגיש טוב עם עצמם, גם כשזה מגיע ליום הולדת בו מרכז תשומת הלב הוא סביב ילד אחד. אחד הפתרונות הקלים ביותר הוא לצאת עם כל המשפחה לחופשה ולחגוג על הדרך את יום ההולדת.

אבל האם זה נכון לכל ילד? או לכל משפחה? כשזה מגיע לחופשה מול מופע לכבוד היום הולדת, אתם תתפלאו לשמוע מה התשובה המכרעת בדיון.

 

למה חופשה?

חופש עם כל המשפחה לכבוד יום הולדת של אחד מהם היא תמיד דבר טוב. אין מה לעשות, זה כיף שההורים לוקחים את הילדים לישון מחוץ לבית. הכל הופך להרפתקה, יש איפה להסתובב, יש מקומות חדשים לגלות, אוכל שלא אוכלים תמיד בבית.

מתכון מנצח, אין ספק. ואם זה לא מספיק, אם חתן/כלת היום הולדת מרגישים קצת מקופחים או שלא מתייחסים אליהם מספיק, תמיד ההורים ינקטו בדרך שתשים אותם במרכז, בין אם זה ארוחה במסעדה לבחירת החוגגים או צעצוע מיוחד או מתנה.

 

למה הופעה?

כן, הופעה יכולה להישמע כמו פתרון פחות מהנה מחופשה כזה מגיע ליום הולדת. נשארים באותו המקום, האוכל הוא אותו האוכל. להבדיל מחופשה, ביום הולדת ביתי שמזמינים אליו הופעה, לצורך העניין קוסם לילדים, מגוון האפשרויות החברתיות הוא לא נגמר: הקוסם לוקח את ילד/ת היום הולדת ושם אות במרכז העניינים.

הוא משתף את חבריהם בחלקים מהמופע, הוא יכול ללמד את כל המשתתפים קסמים שאפשר לעשות רק כולם ביחד. מעבר לכל אלו, איזה כיף זה לאורח, שמוזמן לחגיגה עם הופעה, משתתף בה וכך לוקח חלק באירוע חברתי? הופעה ביום הולדת הופכת את כל המשתתפים למיוחדים רק מעצם העובדה שנכחו והשתתפו.

בהתאם לכך, חוגגי היום הולדת נתפסים פתאום בעין אחרת בעיניי הילדים, שכן הם כללו את כולם ביחד באירוע לכבודם. כמו שאמרנו, לא מה שחשבתם.

 

דעת המערכת

הדיון הזה מורכב וקשה. כולנו היינו ילדים בחופשת יום הולדת. הפינוקים זמינים, האוכל טעים, אפשר לנג'ס להורים על הכל, יש חדר משלנו במלון או בצימר או מה שזה לא יהיה והכל נראה נהדר. העניין הוא כזה: חופשה תמיד אפשר לסגור ולקחת את כל המשפחה.

לחגוג על הדרך יום הולדת בסך הכל הופך אותו לאירוע משני שמתרחש בתוך החופשה. הופעה ליום הולדת יוצרת הרבה יותר מסיפוק זמני של אוכל ותשומת לב. היא מלכדת את חברי החוגג סביב פעילות. בכוחה החברתי של הופעה לגבש ולחבר בין המשתתפים, לגרום להם לרגיש חלק גדול משלם עוד יותר גדול. הופעה שמה את היום הולדת כמרכז העניינים, גם לחוגגים וגם למשתתפים. דעת המערכת – הופעה לוקחת את הניצחון!

יום הולדת לילד - מופע או חופשה?

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו