מנגל גז קטן למרפסת – רעיונות לשילוב עם הנוף הירושלמי

גרים בדירה עם מרפסת או חצר קטנה או רוצים לשדרג את הבית עם מנגל גז?  כיום ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות מנגל גז קטן שיוסיף לא רק לטעם אלא גם לעיצוב הבית – על כך במאמר הבא.

 

מדוע לבחור במנגל גז קטן?

כשעושים על האש לא חייבים למנגל על מנגל גדול. ניתן להתאים מנגל גז קטן שיהיה מעוצב בהתאם לגודל החצר או המרפסת ולא יתפוס חלל גדול. כיום ניתן לבחור במנגלי גז משוכללים, נוחים ופרקטיים לאירוח המושלם. כך תוכלו גם לרווח את המרפסת או החצר הקטנה וגם להכין ארוחה ערבה לחיך. מנגל גז הוא מכשיר שניתן להפעיל בכל עת מבלי להשתמש בפחם או לצרוך חשמל מיותר. בסיבוב קטן של הכפתור קובעים את הטמפרטורה הרצויה ולוחצים על מתג ההדלקה. ויסות החום במנגל הוא אחיד ולכן אין סיכוי לפספס צלייה של נתח בשר כזה או אחר. בנוסף, מנגל גז קטן קל לניקוי בהתאם להוראות היצרן. אם בוחרים במנגל קטן עם גלגלים ניתן לנייד אותו ולשנות את עיצוב המרפסת או החצר מדי פעם, מה שלא ניתן לעשות עם מנגלים מובנים או גדולים. ניתן להתרשם ממנגל זה באתר https://www.bbq.co.il/גרילי-גז/weber-grills.

 

עיצוב המרפסת

מרפסת קטנה לא צריכה להיות עמוסה וצפופה וניתן לעצב אותה בצורה מרווחת ופרקטית. אם אתם אוהבים לארח במרפסת ולאכול בה מומלץ לרהט אותה בשולחן קטן ו-4 כסאות ולמקם את גריל הגז הקטן באחת מהפינות שלה. בהתאם לטעם האישי וגודל המרפסת ניתן לחילופין לבחור ב-2 כורסאות קש ושולחן קטן. אם המרפסת ממש קטנה ישנה אפשרות להתקין דלפק שישמש גם להכנת הבשר לפני הצלייה וגם לארוחות ולצרף לו 2 כיסאות בר. האלמנט של דלפק עץ התלוי יותר גבוה יאפשר לכם לרווח יותר את המרפסת. יש גם להתחשב בצורת המרפסת. ישנן מרפסות המעוצבות בחצי עיגול קטן, מרובעות או מלבניות. תמיד השולחן, הדלפק והכיסאות יהיו במרכז ומנגל הגז בפינה כדי שתוכלו לנוע בחופשיות ולנייד את האוכל לשולחן.

 

עיצוב הגינה

בבתים בהם יש גינה קטנה ניתן לרצף חלק ממנה בהתאם לגודל הרצוי ולהניח על החלק המרוצף שולחן וכמות כיסאות על פי הצורך, כאשר המנגל ממוקם בפינה. תוכלו לנייד את המנגל קרוב לשולחן ולאכול ארוחה חמה ישירות מהגריל. לחילופין ניתן לעצב את הגינה הקטנה בחלק ההסעדה עם דשא סינטטי או פרגולה קטנה מעץ עם דק. מנגל גז יכול גם לשמש כמטבח חוץ בהתאמה אישית. כלומר, ניתן להוסיף לו ארון אחסון, מקרר קטן, כיור, מדפים, ווי תלייה וכיוצא בזה. לפיכך, ישנה חשיבות רבה לגודל של המנגל ולצרכים שלכם בהתאם לגודל הגינה. כמו כן, תפעול של מנגל גז בין אם הוא גדול ובין אם הוא קטן מחייב נקודת גז או בלון גז.

מנגל גז קטן לגינה או המרפסת

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו