לפני טיסה לחו"ל איזה ביטוח מומלץ

אחד המאפיינים הבולטים של העלייה ברמת החיים בישראל, הוא העלייה החדה במספר הישראלים היוצאים לחו"ל. בכל שנה מחדש נשברים שיאים חדשים של תנועה בנמלי התעופה ונמלי הים של ישראל כשמאות אלפי ישראלים יוצאים לחופשות, ללימודים ולנסיעות עסקיות. באשר לביטוח הנסיעות – כל ישראלי יודע שנסיעה בהעדר ביטוח נסיעות לחו"ל, של פספורטכארד או של כל חברה אחרת, כמוה כסוג של הימור. עובדה היא שאף שהחוק איננו מחייב זאת, קשה למצוא אזרת או תושב ישראל, שיוצא לחו"ל בלי שבכיסו מונחת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, ואפילו הפשוטה והבסיסית ביותר. מהי החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל? מה כוללת בדרך כלל הפוליסה ואילו הרחבות ניתן לרכוש? מהי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הטובה ביותר?  כל התשובות בשורות להלן.

 

החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד מסוגי הביטוח הגאוניים ביותר. הפוליסה מבטיחה לאוחז בה אפשרות לקבלת מימון לשירותים רפואיים, אם וכאשר יתעורר הצורך בכך במהלך השהייה. מטבע הדברים, נוסעים לחו"ל הסובלים ממחלות כרוניות ובעיות פיזיולוגיות אחרות, נזקקים לביטוח הזה יותר מאחרים. דה עקה שעבור אנשים כאלה, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל תהיה יקרה יותר. זאת, בהתאם לקביעה של הגוף המבטח. יש מקרים שבהם מרבית חברות הביטוח פשוט לא יבטחו אדם מסוים שמבחינתן מהווה סיכון. אבל צריך לדעת שהמקרים הללו נדירים מאד.

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל כוללת ביטוח רפואי למי שהפוליסה רשומה על שמו. בנוסף, הפוליסה כולל ביטוח כנגד אבדן או גניבה של כבודה, חלקה או כולה. הסעיף הזה נכנס לתוך הביטוח עם השנים, ומהווה דרישה בסיסית של כל נוסע. בנוסף, ניתן לרכוש הרחבות לביטוח. זאת, בהתאם לאופי הנסיעה, לאורך השהייה בחו"ל ולמקומות שאליהם מתכנן המבוטח להגיע. בדרך כלל, צעירים אחרי צבא היוצאים לטיול הגדול שלהם, רוכשים פוליסות ביטוח שנועדו לתת מענה למגוון רחב של מצבים, כולל אפשרות לטיפולים רפואיים מסובכים, וכן אפשרות של איתור וחילוץ של המטייל גם ממקומות רחוקים ומבודדים.

 

למה פספורטכארד

אחת המגבלות של פוליסות הביטוח הקיימות לנביעה לחו"ל, הינה היכולת המוגבלת של המבוטח להגיב, דווקא במקרים הבנאליים ביותר של אבדן מטען או כבודה. המבוטח צריך למצוא דרך להמשיך את הטיול או השהייה בחו"ל ולהגיש תביעה רק לאחר החזרה ארצה. בדיוק בעניין הזה, היתרון של \ פספורטכארד הוא בולט. עם רכישת הפוליסה מקבל המבוטח כרטיס מגנטי. הכרטיס הזה ניתן להפעלה במקרה ביטוח. לאחר יצירת קשר עם המוקד. המבוטח יכול למשוך באמצעותו כסף לרכישת בגדים או מטען חלופי לזה שאבד. הוא גם יכול לממן טיפולים רפואיים, אם וכאשר מתעורר בכך צורך.  מעוניין לדעת עוד? אם כן, הדבר הנכון ביותר הוא ליצור קשר בהקדם. אנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם ויסייעו לך להתאים לעצמך את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך.

מטוס ומזוודה

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו