טיול בעקבות הנצרות האתיופית בירושלים

האם אתם חושבים שאתם מכירים באמת את ירושלים? ככל הנראה יצא לכם להכיר עד כה צדדים מאוד מסוימים של ירושלים, והגיע הזמן שתוכלו לחוות את הצדדים האחרים שלה. בירושלים ישנן לא מעט קהילות שעד כה ככל הנראה לא יצא לכם להכיר אותן בכלל, והגיע הזמן שתוכלו לשמוע את סיפורן האמיתי. בואו להצטרף לטיול בעקבות הנצרות האתיופית בירושלים, אחת מהקהילות הקסומות ביותר שנמצאות בירושלים. במהלך הטיול תוכלו לשמוע את כל הסיפורים המעיינים ביותר על החיים של הנצרות האתיופית בירושלים, אנו מבטיחים לכם כי הטיול ישאיר אתכם פעורי פה! מדובר בחוויה שלא תוכלו לשכוח אותה בזמן הקרוב בשום צורה.

מיהי הקהילה האתיופית הנוצרית בירושלים?

אולי יפתיע אתכם לשמוע אך הקהילה האתיופית הנוצרית נמצאת בירושלים כבר מהמאות הראשונות לספירה. מדובר באחת מהקהילות העתיקות ביותר אשר מתגוררות בעיר הקודש, ממש מתחת לאף שלנו מבלי שנדע על כך בכלל. אומנם הקהילה לא נמצאת בירושלים במספרים כל כך גדולים, אך עדיין הם מקיימים חיים מיוחדים מאוד באזורים שבהם הם מתגוררים בירושלים. האתיופים קיבלו על עצמם את הדת הנוצרית באותו הזמן שהנצרות הוכרזה כדת הרשמית באימפריה הרומאית. אך עם השנים הקהילה האתיופית הנוצרית בכלל והקהילה האתיופית הנוצרים בירושלים פיתחו לעצמם אלמנטים מיוחדים אותם תוכלו לפגוש אך ורק בקהילות הללו ולא בשום מקום אחר.

טיול בעקבות הנצרות האתיופית

מה מיוחד בטיול בעקבות הנצרות האתיופית בירושלים?

כמו שבטח יצא לכם לשמוע, הקהילה האתיופית הנוצרית בירושלים נמצאת ממש לידכם מבלי בכלל ששמתם לב לכך. הטיול בעקבות הקהילה יאפשר לכם להיחשף בצורה המוחשית ביותר לחייהם המיוחדים של האנשים הנמצאים בתוך הקהילה. זוהי אולי ההזדמנות היחידה שלכם לקבל הצצה אמיתית לעולם כל כך שונה ומרתק, כזה שיגרום לכם לקבל לא מעט דברים תחת הפרספקטיבה הנכונה והמתאימה. 

במהלך הטיול אתם תפגשו מנהגים ומאפיינים שלא נתקלתם בהם מעולם, ואולי אפילו חלק מהמנהגים או מהמאפיינים יראו לכם כמו משהו שתוכלו לסגל לחיים האישיים שלכם. זה גם משהו שיכול לקרות, וזה בכלל לא אמור להפתיע אתכם.

הקהילה האתיופית הנוצרית בירושלים תכניס אתכם בצורה הלבבית והמיוחדת ביותר אל המקומות הרגישים ביותר שלהם. אתם תזכו לאירוח מיוחד, כזה שיהיה לכם קשה מאוד לפגוש בקהילות אחרות שהן לרוב יהיו גם קהילות סגורות יותר ועם הרבה פחות שמחת חיים. זוהי ההזדמנות שלכם לצאת מהגבולות המוכרים ולחוות מסע מרתק שלא חלמתם שיכול לקרות לכם, וכל זה ממש מתחת לאף שלכם באחת מהערים המיוחדות ביותר בעולם – העיר ירושלים.

טיול בעקבות הנצרות האתיופית בירושלים – מה הוא כולל?

אז כעת הגענו אולי לדבר החשוב ביותר, מה בעצם תקבלו כאשר תסגרו דרכנו טיול בעקבות הנצרות האתיופית בירושלים? על מנת למנוע חוסר נעימות, אנו נסביר לכם בדיוק מה כוללת החבילה ולאילו מקומות אנו צפויים להגיע במסגרת הטיול. כמובן שיכולים להתרחש שינויים בגלל סיבות כאלה ואחרות, ועל כל שינוי הקבוצה הרלוונטית תקבל עדכון מבעוד מועד.

המקום הראשון שתזכו לבקר בו זה מתחם דיר אל סולטאן. במקום הזה תוכלו לשמוע לראשונה ככל הנראה על הקשר המיוחד של הקהילה האתיופית הנוצרית עם העיר ירושלים. סיפור על המפגש של שלמה המלך עם מלכת שבא שעל פי לא מעט הערכות הממלכה שלה הייתה נמצאת גם במדינת אתיופיה.

מקום נוסף שתוכלו לבקר בו במסגרת הטיול הוא מערת הלנה שנמצא בתוך כנסיית הקבר. על פי מרבית ההשערות במקום הזה נצלב, נקבר וקם לתחייה ישו – כך שזהו אולי המקום החשוב ביותר לדת הנוצרית בעולם כולו. זוהי הסיבה שלקהילה האתיופית הנוצרית יש זיקה מיוחדת אל המקום.

אם עוד לא נמאס לכם לשמוע סיפורים, תוכלו לשמוע גם סיפורים על חג מציאת הצלב הקדוש המצוין מדי שנה ב-14 בספטמבר. במסגרת החג הזה מדליקים הנוצרים מדורות ועושים תהלוכות ססגוניות, יש כאלה שנוטים להשוואת את החג הזה לל"ג בעומר – אך בשביל לדעת את האמת תצטרכו לשמוע את הסיפורים במהלך הטיול עצמו.

ולסיום רגע לפני שמסתיים הטיול המיוחד תגיעו אולי אל אחד המקומות החשובים ביותר לקהילה האתיופית בירושלים – מתחם הפטריארכיה האתיופית ששוכן בלב הרובע המוסלמי. במקום הזה תוכלו לפגוש אולי לראשונה את אחד מבני הקהילה האתיופית הנוצרית על מנת שתוכלו לשמוע ממנו ממקור ראשון כיצד נראים החיים של בני הקהילה.

מדוע אתם צריכים לסגור דרכנו את הטיול הבא שלכם?

בין אם מדובר על טיול בעקבות הנצרות האתיופית בירושלים או כל סוג אחר של טיול, אצלנו תוכלו לקבל את החוויה הטובה והמרתקת ביותר עבורכם. אצלנו הלקוחות שלנו תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות, ולכן מהסיבה הזאת אנו נדאג לספק להם את הטיולים הטובים והמרתקים ביותר. 

בכל טיול שיוצא דרכנו וגם בטיול בעקבות הנצרות האתיופית בירושלים אתם תקבלו מדריך צמוד אשר ילוו אתכם לכל אורך הטיול, מדובר על מדריך מנוסה אשר ידע לענות לכם על כל השאלות ולספק לכם את כל המידע הנדרש על מנת שתוכלו לצאת מהטיול עם המקסימום האפשרי.

אצלנו תקבלו שירות אישי וחם, כך שתוכלו לדעת שתמיד יש לכם אל מי לפנות בכל שאלה או בעיה. השאיפה שלנו היא לספק לכל לקוח את מלוא הסיבות לצאת אל הטיול בחיוך וגם לחזור ממנו עם חיוך אפילו גדול יותר. כי בסופו של דבר זוהי הסיבה שלשמה התכנסנו.

וכמובן שאצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של טיולים אשר מתאימים לכל אחד! כך שאם אחד מהטיולים לא באמת מדבר אליכם, תוכלו למצוא באתר שלנו עוד מגוון רחב של טיול – כך שבטוח תוכלו למצוא את הטיול המושלם עבורכם.

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו