שלושה טיפים לחופשה כשרה למהדרין

רבים מבני הציבור הדתי והחרדי, רוצים בעיקר בתקופת הקיץ, למצוא לעצמם מקום נעים ונח להינפש בו, ולאגור כוחות לקראת השנה הבאה. החופשה יכולה להיות זוגית, או עם הילדים, כאשר בין כך ובין כך מעוניינים הנופשים הדתיים להגיע לנופש בו כל צרכיהם ימולאו כהלכה.

 

צרכי הנופש הדתי

הנופש הדתי, מעוניין במעטפת כוללת, שתפסק לו את כל הצרכים הדתיים השגרתיים שהוא נזקק להם בחיי היום יום שלו, ובנוסף צרכים נוספים המאפיינים את החופשה.

 

כשרות

הצרכים העיקריים של הנופש הדתי, הם אוכל כשר ומושגח כהלכה על ידי משגיחי כשרות. סוגיית האוכל הכשר היא בלב ליבו של הנופש הדתי ולכן רבים מהנופשים בודקים היטב את איכות ההשגחה על האוכל שלהם, נוסף על איכותו של האוכל שאף עליה הם לא רוצים להתפשר.

 

תפילות

הנופש הדתי, מעוניין בשלושה מנייני תפילה ביום, שחרית, מנחה וערבית. בנוסף, הוא מעוניין בספר תורה, שיעורי תורה ומגוון תכנים דתיים אותם יוכל לצרוך להנאתו.

 

רחצה נפרדת

בין אם מדובר בים, בריכה או ספא, על מנת שהנופש יתאים לציבור הדתי, יש צורך להפריד את זמני הרחצה לנשים וגברים בצורה טובה ובשעות נוחות לכל מגדר, על מנת לאפשר לכלל הנופשים להנות מכל הטוב אותו מציע המלון.

 

טיפים לנופש הדתי

כעת, נציג בפני הנופשים הדתיים שלושה טיפים חשובים אותם אנו ממליצים ליישם בעת בחירת מקום הנופש.

 

בחירת המלון

חשבו איזה אזור בארץ הוא האטרקטיבי ביותר עבורכם. רק לאחר שהגעתם למסקנה על האזור בו אתם מעוניינים לטייל, תוכלו להיכנס לחברות הנופש השונות. המומלצת שלנו היא "שיא טרוול". עברו על המלונות באזור בו אתם מעוניינים לנפוש, ובחרו מלון כשר למהדרין בהתאם לתקציב שלכם, לאטרקציות הקרובות ביותר ולמכשירים השונים אותם יש למלון להציע.

 

התקשרו למשגיח הכשרות

על מנת להרגיע את עצמכם בצורה השלמה ביותר, לאחר שבחרתם את המלון, צרו קשר עם נציגי החברה באתר האינטרנט של החברה, ובקשו מהם את המספר של האחראי על הכשרות במלון. פנו אליו ובררו אתו את כל הפרטים בנוגע לכשרות האוכל, על מנת שתוכלו להירגע ולצאת לנופש טעים ונעים בלב שקט.

 

תכני קודש

במלונות רבים, ישנם תכנים תורניים שיהפכו את החופשה שלכם לטובה ומרתקת אף יותר. נסו לבחור את המלון בו יש הרצאה של רב מעניין, סדנה מיוחדת ברוח היהדות, יציאה לסיור בקברי צדיקים, או ערב חזנות משובח. תוכניות תורניות אלו, הן הן שיהפכו את החופשה שלכם למעשירה מבחינה ערכית נוסף על הנופש עצמו.

חשוב לזכור כי בבואכם לנופש עם הילדים, המלונות המומלצים ביותר יהיו אלו שיציעו תוכן לילדים על מנת לתת לכם ההורים, חופש אמיתי.

 

לסיכום

עקבו אחר הטיפים לעיל, והשיגו לעצמכם חופשה נעימה, תורנית, כשרה ומרעננת.

אבא וילד

 

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו