2 מתכונים מטריפים לטאבון הביתי

מי שיש לו טאבון ביתי יודע שהוא יכול להכין מגוון רחב של מאכלים שיגרמו לבני המשפחה ולאורחים ללקק את האצבעות. אנו, כותבי המדריך, מכירים בעובדה זו מקרוב, מכיוון שיש ברשותנו טאבון כבר כמה שנים טובות. כל מי שמגיע להתארח אצלנו מבקש באופן קבוע את המתכונים שלנו. כדי להקל על עצמנו ועל אחרים, החלטנו להעלות אותם אחת ולתמיד לרשת ולאפשר לכולם להכיר בהם. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

תכירו קודם את הרקע המעמיק באמת לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 המתכונים המטריפים הנבחרים שלנו לטאבון הביתי שלכם, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שהתבקשנו בפעם המיליון (אנחנו באמת לא סופרים, יש כל כך הרבה בקשות) את המתכון שלנו לפיצה. אנו מוכרחים להודות שמי שטעמו את הפיצה שלנו בעבר צפויים להיות מופתעים מהמתכון הפשוט וגם מאלו שיבואו לאחר מכן. אנו רוצים להודות בהזדמנות זו לכל מי שביקשו את המתכונים שלנו. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

מתכון מטריף מספר 1 לטאבון ביתי – פיצה אישית

המתכון הראשון שבחרנו להציג בפניכם זה המתכון שאנחנו מכינים על בסיס שבועי ולפעמים על בסיס דו – יומי. שכן, מדובר בפיצה המדוברת שלנו שכולם מסביב מכירים. כדי שתוכלו להכין את הפיצה, אתם צריכים שיהיה לכם טאבון Ooni או טאבון איכותי אחר. אתם לא צריכים להתחיל לרדד בצק ולסדר הכנות מורכבות. כל שעליכם לעשות זה להוציא פיצה קפואה קנויה ולהוסיף לה מראש את התוספות המתאימות לכם, למשל:

  • זיתים
  • תירס
  • טונה וכו'

 

מתכון מטריף מספר 2 לטאבון ביתי – פיתות טריות

אם אתם רוצים לגלות את המתכון שלנו לפיתות הטריות והקראנצ'יות שלנו, אתם צריכים לדעת שגם פה גלום סוד. אנחנו לא באמת מכינים את הבצק גם כאן. שכן, אנו פשוט מוציאים פיתה מההקפאה, שוטפים אותה במעט מים ומניחים אותה בתוך הטאבון. הפעולה המוזרה הזו מובילה בסופו של דבר לטעם, ארומה ומרקם שלא תמצאו בשום פיתה אחרת. אלו שטעמו אותה יוכלו להגיד לכם זאת.

 

טיפ לבחירה נכונה של מתכון

רגע לפני שהמדריך הנוכחי מסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם, קוראים יקרים, כי עליכם לבחור את המתכונים שלכם לטאבון הביתי בקפידה. ההמלצה שלנו היא לא לבחור במתכונים שמותאמים לתנורים ביתיים. שכן, הם לא תמיד מדויקים עבור הטאבון. אם תרצו להשיג מתכונים נוספים מעבר לאלו שצוינו בפניכם לעיל, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולבחור אך ורק במתכונים שמוצג בהם כי הם תואמים לטאבון הביתי שברשותכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 המתכונים המטריפים לטאבון הביתי. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, עליכם רק לבחור את המתכון המתאים לכם ביותר ולנסות אותו. נאחל לכם כעת שיהיה בתיאבון!

מכשיר אפייה

 

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו