כיצד בוחרים אמן חושים?

צריכים אמן חושים לאירוע הבא שלכם? אם כן, איזה מהם הוא היעיל ביותר? כמה הם עולים? אם אתם מתכננים מסיבה, חתונה או קונצרט בחוץ, תזדקקו לאמן חושים. בידור דורש חשיבה אסטרטגית, והצוות הנכון של קוסמים יכול לעשות או לשבור את האירוע. אמן חושים טוב יכול לשפר את ערך הבידור של כל מסיבה או אירוע.

הם יכולים לעזור ליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד, כמו לכידת הנשיקה המושלמת הזו או לתפוס את הטפטוף עטוי הכובע במיקרופון. אבל איזה סוג הכי טוב? וכמה זה עולה? אם אתם מחפשים קסם מהשורה הראשונה במחיר סביר, המשך לקרוא כדי ללמוד על סוגים שונים של קוסמים ויכולותיהם. משם, תוכל לבחור את האמן חושים הטוב ביותר למסיבה או לאירוע הבא שלך.

 

כיצד לבחור

כאשר אתם מחפשים אמן חושים לאירוע הבא שלכם, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. באיזה סוג אירוע מדובר? האם יש דרישות מסוימות לסוג האירוע שאתה מתכנן? האם הקהל יהיה חלק מקבוצה גדולה? או שהם יהיו לבד? האם הקהל יהיה מבוגר או צעיר? כמה אנשים אתה משעשע? אתה צריך קהל גדול? כמה אתם מתקצבים לאירוע שלכם?

 

סוגים שונים של קוסמים

ישנם סוגים רבים ושונים של קוסמים, והאמן חושים הטוב ביותר לאירוע שלכם יתאים לסוג הקהל שאתם מתכננים לקבל. תצטרך לזכור זאת בעת בחירת אמן חושים. הנה כמה סוגים שכדאי לקחת בחשבון: קומיקאי – אמן חושים קומיקס יוצר אשליות או קסמים באמצעות שפה, דימויים וסרקזם.

ברמן יכול ליצור משחק שתייה שבו הקהל חייב לשתות מספר מסוים של משקאות כדי לקבל קלף מסוים בכובע. לאחר מכן, ניתן להניח את הקלף על הקרקע והקהל יכול להרים אותו כדי לחשוף מה הוא מכיל. נוח – איש אשליות נוח יהפוך את הטריקים שלו לפשוטים וקלים לביצוע, לרוב באמצעות חפצים ברחבי החדר או באירוע.

לדוגמה, מסיבת חתונה יכולה להשתמש בשעון כיס כדי ליצור שעון שניתן להניח על השולחן או הכיסא. היכרויות – אמן חושים היכרויות ישתמש בהומור, באוצר מילים ספציפי להיכרויות ובביצועים כדי להקסים או להפחיד את הקהל. אימפרוביזציית דייטים – אמן חושים אלתור היכרויות הוא הכלאה של הקוסמים הנוחים והדייטים.

הוא משתמש בקסם ומנטליזם כדי לספק בידור, אבל כולל גם שגרות ספציפיות לדייטים. נימוסים – אמן חושים נימוסים הוא אמן חושים המתמקד בהתנהלות נכונה. הוא עשוי לבצע קסמים שמושכים את תשומת הלב של הקהל, כמו הטלת מטבע וחשיפת הצד של מי הוא נוחת.

 

כמה עולה אמן חושים?

העמלות משתנות בהתאם למטרת האירוע, רמת המיומנות של האמן חושים וסוג האירוע. המחיר הטוב ביותר לאמן חושים הוא בדרך כלל בצורה של עסקה או הצעה. היו גמישים, קבל את כל ההצעות ועשה קניות. אמן חושים מומלץ בדרך כלל יגבה בסביבות ה-500 שקלים.

 

סיכום

כפי שניתן לראות מהרשימה למעלה, ישנם סוגים רבים ושונים של קוסמים. תצטרך להחליט איזה סוג של קסם יעבוד הכי טוב עבור האירוע שלך. אירועים מסוימים דורשים טריק קל ומהיר כדי שניתן יהיה להציג היפוך מטבע. אחרים דורשים יותר מחשבה או דורשים מהקהל להשתתף.

אין סוג אחד של קסם שמתאים לכולם. תצטרך לבחור את האמן חושים הטוב ביותר עבור האירוע שלך על סמך הצרכים של הקהל שלך, סוג הקסם המבוצע והמחיר. כשאתה מחפש אמן חושים לאירוע הבא שלך, שקול איזה סוג של קסם הקהל שלך אוהב ומה סביר יותר שהוא יעשה. לאחר מכן בחרו אמן חושים שמתמחה בסוג זה של קסמים.

אמן חושים

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו