זה היה בסוף הקיץ

גם אתם רוצים קיץ כמו שאנחנו רוצים בו? נכון, אנחנו מתבכיינים שחם לנו, שאנחנו מזיעים, הלחות הורגת והשיער לא מסתדר.

אבל זה מתגמד לעומת כל הטוב שיש בקיץ – קל לקום מהמיטה, לא מתלבטים שעות כמה שכבות נכון לשים אסטרטגית ותמיד יש אפשרות למצוא את עצמכם בסוף היום בבריכה או בים, ככה בספונטניות.

אבל מה לעשות, בעולם יש עונות וכרגע אנחנו בחורף. יודעים אבל מה הקטע הטוב?  איפשהו בעולם יש כרגע קיץ ואף אחד לא מפריע לנו לנסוע בעקבותיו. כן, כאלה אנחנו, מעריצים את הקיץ, ובהתאם מוחלט להערצה שלנו, ניסע אחריו.

 

איפה השמש והקיץ מחכים לנו?

מאוסטרליה דרך מקסיקו ועד ברזיל – יש לאן לנסוע.

 

קנגורו והחברים שלו

זוכרים שברגע שבחצי כדור הארץ יש חורף, בחצי השני יש קיץ? מקווים שהקשבתם למורה בשיעורי גאוגרפיה ומדעים לפחות בחלק הזה של השיעור. ובכן, באוסטרליה יש קיץ כרגע. כמה קיץ? מינימום 21 מעלות ועד 30 מעלות בימים חמים יותר.

 

למה לנסוע?

כי מדברים שם אנגלית עם מבטא מגניב, כי החיות שם אקזוטיות, כי החופים הם גן עדן לגלישה וכי אוסטרלים מסבירי פנים בטירוף.

 

איפה לבקר?

סידני, שרבים בטוחים שמדובר בעיר הבירה. אחת ולתמיד נבהיר את העניין – סידני היא לא עיר הבירה אבל אין זה מפריע לה להיות עיר שמומלץ לבקר.

כמה מפינות טבע מרהיבות במיוחד מחכות לכם באוסטרליה, דוגמת פארק לאומי Kakadu ו – The Great Ocean Rock, שלא משאיר אף אדם עם הדופק הרגיל שלו.

ואתם ממש, אבל ממש חייבים קפיצה לקיירנס, מקום שבו ניפגש עם יערות הגשם. פה דווקא חודשי הקיץ האוסטרלי פחות מתאימים לביקור, אבל קטן עלינו.

 

סמבה, קפוארה וקפיריניה

ברזיל היא חגיגה. היא חגיגה בכל עונה, אבל בחורף, שהוא בעצם הקיץ שלהם, כדאי במיוחד לבקר בה.

 

למה לנסוע?

שכונות יוקרה ופאבלות של ריו דה ז'ניירו, ילדים שיודעים לשלוט בכדור עוד לפני שלמדו לעמוד יציב על הרגליים. קפוארה שעושים באמצע הרחוב, מדרגות צבעוניות שהם המקום המושלם לתמונות לאינסטגרם, מסיבות רחוב וקצב חיים שהיינו רוצים גם לעצמנו – כל זה מחכה לכם כאן. ואולי, אם תבחרו להגיע בזמן הקרנבל, אנחנו בכלל נקנא בכם.

 

 איפה לבקר?

מפלי איגואסו, פרננדו דה נורונה – קבוצת איים געשיים, ריו וסאו פאולו העמוסות.

 

אבוקדו ששווה זהב

איך אפשר לא לדבר על מקסיקו, שהופכת ליעד פופולארי מאין כמותו לנופש בחודשי החורף.

 

למה לנסוע?

זול פה בהשוואה לארצות הברית השכנה, שמח פה בהשוואה לארצות הברית השכנה, טעים פה כי יש נאצ'וס, צ'ורוס, שעועית, אבוקדו ופיקו דה גאיו – תגלו בעצמכם במה מדובר) – כל הכיף הזה מחכה לכם במקסיקו.

אטרקציות זולות, היסטוריה שבטית שעדיין ניתן למצוא זכר לה והניסיון שלנו בספרדית אחרי כל הטלנובלות שצפינו בהן בילדות. מה, לא ננצל את העניין?

 

איפה לבקר?

קנקון, שהוא בערך היעד הכי פופולארי גם בשביל התיירים הפשוטים וגם בשביל הסלבס, שאוהבים מאוד להגיע לאזור.

לא רוצים את כל הסלבס? צודקים, סעו לטולום, עיר נופש מהממת.

בא לכם אקשן? תנסו לטפס על הר הגעש Orizaba

בכלל בקטע של היסטוריה? תבקרו בעיר נטושה Teotihuacan ותנסו להבין מה גרם לכל תושבי העיר לנטוש אותה בבת אחת, במאה ה – 7 לספירה.

ולקינוח, השארנו לכם יעד קרוב, שלא תגידו שכל הטיולים דורשים מכם לחצות את כל העולם –

 

ארץ מטילי הזהב וקניונים באמצע המדבר

אם כבר יש לנו את האופציה לנסוע לאיחוד האמירויות עכשיו, אז זה לגמרי הזמן הנכון לנצל אותה. אומנם שם גם חורף עכשיו, אבל אין מזג אוויר חורפי בדובאי בכלל וזה כמו לנחות בתוך קיץ בלתי נגמר.

 

למה לנסוע?

כי משך הטיסה הוא קצר יחסית, כי כרטיסי הטיסה זולים וכי יש לנו את האפשרות המדהימה לגעת במשהו שהיה מוסתר מעינינו כל כך הרבה זמן. אם כל זה הוא לא סיבה מספיק טובה לבקר בדובאי, אז נספר לכם שיש שם אתר נופש מושלג, ככה באמצע המדבר וככה תוכלו לחוות גם את הקיץ החם וגם את הפעילויות הכיפיות של החורף.

קיץ, חורף, מה זה בעצם משנה? סעו כבר.

חוף ים

 

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו