דובאי – היעד המושלם לפסח הקרוב

חודש אפריל בו חל חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת להגיע לדובאי מבלי לסבול מהשרב של עונת הקיץ. בחודש זה רק מתחיל הקיץ בדובאי ולכן הטמפרטורה עדיין נסבלת. בנוסף, מאחר שמדובר בסוף העונה, המחירים יורדים ולכן החופשה משתלמת יותר. גם לשומרי הכשרות יש פתרון בפסח בדובאי. אז קבלו את היתרונות של חופשה בדובאי בפסח הקרוב.

 

למה דווקא בפסח הקרוב?

מאחר ועברנו יותר משנתיים בהן התמודדנו עם נגיף הקורונה, החליטו סוף סוף על הקלות בידוד ובדיקות ליוצאים לחו"ל בין אם מדובר במחוסנים ובין אם בלא מחוסנים או מחלימים. מרגע שנודע על ההקלות ההזמנות לחו"ל לא פוסקות במיוחד ליעד כמו דובאי. העונה לביקור באמירות הנחשקת הזו התחילה למעשה בנובמבר, אך מעט מאוד ישראלים יצאו מהארץ בשל המגבלות ולכן פספסו את מזג האוויר הנוח ששורר באמירות בתקופה זו.

 

כמה מעלות יש בדובאי בפסח?

אומנם העונה מתחילה בנובמבר אך היא מסתיימת בסביבות מרץ-אפריל ולכן פסח אידיאלי בשביל ביקור בדובאי. הטמפרטורה יכולה להגיע לממוצע של 35 מעלות צלזיוס שזה לא יותר חם מאילת בקיץ. מצד שני יש המון אטרקציות שניתן לעשות בשעות אחר הצהרים שהטמפרטורה יורדת או מקומות בילוי עם מיזוג אוויר.

בשעות החמות ניתן לבלות בבריכת המלון או בחופי הים האקזוטיים של האמירות. זאת אומרת, שמי שרוצה חופשת בטן גב בשילוב אטרקציות בדובאי בפסח, זה בדיוק מה שמתאים לו.

 

המחירים בפסח זולים יותר

כאשר משווים בין חופשה בארץ בפסח לבין חופשה בדובאי הכוללת בית מלון 5 כוכבים עם בריכה על הגג, חוף פרטי וחצי פנסיון, מבינים את הפער במחירים ורואים כמה זה משתלם במיוחד למשפחות עם ילדים. ניתן היום לרכוש חבילה בסביבות 1,400 דולר לאדם בחדר זוגי עם שני ילדים לשהייה של כשבוע ימים. זאת אומרת שחופשה ל-4 נפשות יכולה להגיע ל-9 אלף ₪ בדובאי לעומת אילת ששם תשלמו כך על 2 לילות. לפיכך, מדובר על שיקול כלכלי לחופשה שאתם מחכים לה כבר זמן רב.

 

כיצד תשיגו מצות בדובאי?

ישראלים רבים השומרים על כשרות לא צריכים להיסחב עם המצות לדובאי. בדובאי, מעבר לכך שנבנה בית חב"ד המעניק שירות לקהילה היהודית, ניתן להזמין שירותי קייטרינג כמו המטבח הכשר של אלי בו מבשלים לפי הזמנה. חוץ מזה ישנם בתי מלון שמגישים אוכל כשר כמו הילטון דובאי אל האבטור סיטי, מלון וי, חבטור פאלאס או מלון H.

יתרה מכך, ישנן מסעדות כשרות ששם תוכלו לאכול בפסח מבלי לדאוג מחמץ. למשל, מסעדת ארמני בקומה הראשונה של בניין הבורג' חליפה מציעה אוכל גלאט כשר למהדרין בפיקוח הרב דוכמן. לסיכום, אל תתלבטו על החופשה שלכם בפסח וצאו להכיר את האמירות הכי יפה בעולם שבה תוכלו לבלות בכייף עם המשפחה.

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו