אמן חושים לאירוע של דתיים

תכנון אירוע הינו מלאכה מורכבת שלרוב כוללת את הרצון ליצור מאורע מיוחד וחד פעמי שהאורחים שלכם יזכרו. כאשר אנחנו ניגשים לתכנון מופע שיתאים גם לסוג האירוע וגם לאופי המשתתפים, חשוב לנו שהאטרקציה תתאים גם לערכים שחשובים לנו. עולה השאלה, האם אומן חושים מתאים לכולם? ומכאן האם מופע של אמן חושים מתאים גם לאירוע של דתיים?

 

מה נמצא במופע של אמן חושים?

כאשר אתם ניגשים ליצור את החלק האומנתי של האירוע, בטח עולה לכם השאלה כיצד אפשר לגוון וליצור מופע מקורי כך שהאירוע שלכם ייזכר לטובה. אומנות החושים הינה אטרקציה מיוחדת ומקורית לשלל סוגי אירועים.

אמן חושים ימצא כיצד להתאים את המופע שלו לכל סוגי האירועים וכמו כן גם לאופי האירוע. אמן חושים יכול פעול כמעט בכל תנאי שטח, גם אם מדובר ברחוב הומה אדם, בבית, בחצר, או באולם אירועים ומכאן שיהיה קל לשלב אותו באירוע שלכם. אמן חושים פועל ועובד על הבנות פסיכולוגיות ומנטליות.

מתוך הידע הרב שהוא צובר על כל אלה, בונה האמן חושים מופע של זריזות ידיים ותלפתיה שעובד על אלמנט ההפתעה של הצופים. האדם לרוב צופה במופע ומנסה לפענח את שרואה עם שכלו הישר. במופע של אמן חושים האמן עובד על ההבנות הבסיסיות של הצופה ובכך יוצר תחושה של על – טבעי.

במופע של אמן חושים נוצרת אינטראקציה מיוחדת עם הקהל. במופע כזה הרבה פעמים משלבים שיתוף של הצופים ביחד עם האמן ובכך משתפים את הקהל באופן אקטיבי עם המתרחש. גם אם אינכם המתנדבים להשתתפות המופע יוצר התרגשות והתפלאות גדולה שמבססת את קשב הקהל לאורך זמן ויוצרת תחושת התרגשות.

חלקנו יוצאים נרגזים ש"רימו אותנו" וחלקנו יצאו נרגשים ועליזים וזוהי הייחודיות של מופע כזה מכיוון שאף אדם לא נשאר אדיש.

 

ובכן, האם מופע כזה מתאים לקהל של דתיים?

הציבור הדתי והחרדי לעיתים סובל מקיפוח ביחס של אמנים שונים כלפי הציבור הזה. קיפוח זה נובע מחוסר ההבנה של האומנים כיצד להנגיש ולהתאים את המופע לקהל הייחודי הזה. במופעים בציבור הזה צריכה להתקיים התייחסות להומור מסוים, התייחסות שתתאים לציבור מתוך התכנים הרלוונטים לו.

יש לשים לב לא לשלב תכנים שלא מתאימים לפי התפיסה סביב קהל זה ולייצר שיח נכון ומתאים איתו. כמו הצורך להשמיט לעיתים, נדרש גם הצורך להוסיף הומור הנוגע לציבור זה ולגעת בתכנים הרלוונטים שיעניינו אותו בגלל אופן החיים השונה לעיתים. מעבר לכך, ישנה אמירה מהתורה שאומרת: "לא ימצא בך קוסם קסמים ומכשף", מכאן שעיסוק בשיח סביב קסמים עלול להיות בעייתי.

חשוב להבין שאומנות החושים הינה תחום גמיש וייחודי ביכולת שלו להתאים את עצמו לקהל הרלוונטי. ישנם הרבה אמני חושים שמודעים לאלמנטים החשובים לציבור הדתי שצוינו כאן וידעו להנגיש את המופע לצופים שלו. אמן חושים שיופיע מול הציבור הדתי ידגיש שהמופע מתבסס על ידע פסיכולוגי ולא יתעתע במושגי "קוסמות". לקבלת עוד מידע כנסו לקישור – admagic.co.il.

יהודים מתפללים

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו