איך לארגן מסיבת רחוב – המדריך המלא

מסיבת רחוב היא אולי המסיבה המגניבה ביותר. במקום לערוך את המסיבה באולם רגיל, הרחוב משמש תפאורה אותנטית, אקזוטית ומקומית. כמו כן, הרחוב מזמן הזדמנויות רבות – הצטרפות של אנשים אחרים, ספונטאניות, ישיבה במסעדות במהלך המסיבה, גיוון של האנשים במסיבה ועוד. מסיבת רחוב היא שיוויונית וכל אחד יכול לקחת בה חלק ולהוסיף את הייחודיות שלו למסיבה. ניתן לערוך את המסיבה בקונספטים שונים – לכבוד חג מסוים, לפי ז'אנר מוסיקלי מסוים ועוד. אז אם אתם מתכננים מסיבת רחוב ואתם מרגישים קצת אבודים, הגעתם למקום הנכון. המדריך המלא למסיבות רחוב יעשה לכם סדר בבלגן. יאללה מסיבה!

 

מה חשוב להשיג לפני המסיבה?

יש כמה טפסים בירוקרטים שחשוב להשיג –

  1. אם המסיבה לא נערכת באופן ספונטאני יש להשיג אישורים מראש מהעירייה או מגורמים אחרים – עליכם לברר זאת ולהשיג אותם בהקדם.
  2. חשוב לדאוג לחסימת כבישים משתי סיבות – המכוניות שייעברו יהוו בעיה ביטחונית בעת המסיבה, במיוחד כשחלק מהחוגגים משתכרים. ובנוסף, המכוניות ייפגעו באווירה ובספונטאניות, חלק מהעניין של מסיבת רחוב הוא שאפשר להסתובב בחופשיות.
  3. לברר מה האישורים מאפשרים – חשוב לוודא עד מתי אפשר לערוך את המסיבה ובאיזה ווליום מותר להשמיע מוסיקה. דברים אלה הם קריטיים מאוד כיוון שצריך לשמור על הנוחות של תושבי האזור. בנוסף, אי שמירה על החוקים לעולה להוביל להפסקת המסיבה.

 

מה יש במסיבת רחוב?

הדברים הבסיסיים ביותר הם מוסיקה ואלכוהול. חשוב לדאוג להגברה טובה כי מוסיקה נשמעת בעוצמה פחותה בחוץ. בלי מוסיקה אין ריקודים – חייבים הגברה איכותית ביותר! כמו כן, חשוב להביא ברים רבים או לבקש מאלה שכבר ברחוב להצטרף למסיבה, ואולי אפילו להכין תפריט מיוחד עם מחירים שונים. יתר על כן, יש לדאוג לתאורה מתאימה, חשוב על האווירה אותה אתם רוצים ליצור ובקשו מאיש תאורה מקצועי לתכנן לכם את הכל. מחפשים הגברה ותאורה מקצועיים? היכנסו לאתר – https://ezsound.co.il/pa-lighting/

 

דוכנים

לעיתים משלבים דוכנים במסיבה – דוכני אומנות, תכשיטים, יד שנייה ועוד. שילוב הדוכנים מוסיף לאווירה ונותן תחושה של שוק אותנטי. כמו כן, דוכנים של אמנים מקומיים מעודדים עבודה ומסייעים לאומנים מתחילים.

 

מסיבת אוזניות – הטרנד הבא

מסיבת אוזניות נעשית עם איש הגברה שיודע לעשות זאת. כל משתתף מקבל אוזניות בהן הוא שומע את אותו שיר שכולם שומעים. המסיבה מתאימה לרחובות שקטים, אך לא רק. יש לקונספט הזה קסם מיוחד שיכול להתאים לכל מקום ואפילו לאולם. התחושה של הנפרדות מחזקת את ההנאה מהמוסיקה והריקוד, אבל תחושת הקבוצתיות לא נעלמת.

 

לסיום

מסיבת רחוב זו חוויה מדהימה, אבל בשביל לארגן אותה כמו שצריך יש לשים לב לפרטים מסוימים – הגברה, תאורה, אישורים, מוסיקה ועוד. אמנם מצפה לכם קצת מאמץ ארגוני, אבל המסיבה שווה את זה!

מסיבה

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו