איפה כדאי לישון בשארם א-שייח'?

שארם א-שייח', או בקיצור רק שארם, היא העיר הכי "עירונית" בסיני, והיא שוכנת בקצה הדרומי של חצי האי, במרחק של כ-4 שעות נסיעה מגבול טאבה.

בשארם ישנו שדה תעופה בינלאומי ונמל ימי ועל כן הפכה שארם להיות פופולרית מאוד לא רק בקרב תיירים ישראלים, אלא גם בקרב תיירים מצרים ותיירים משאר העולם, בעיקר אירופאים.

 

למה שארם?

ישנן לא מעט סיבות לבחור בשארם כיעד לחופשה שלכם בסיני. כיוון ששארם היא עיר גדולה תוכלו למצוא בה הכל מהכל, בין אם זה מוזיאונים כמו מוזיאון המלך תות ומוזיאון הפפירוס, בין אם זה פארק המים "אקווה בלו שארם" שהוא פארק המים הגדול ביותר במזרח התיכון, בין אם זה מרכזי קניות כמו רובע סוהו וקניון "לה סטאדרה", בין אם זה חיי לילה תוססים עם שלל בארים ומועדונים, בין אם זה מסעדות עם אוכל בינלאומי ובתי קפה רבים – בשארם לעולם לא תשתעממו.

מעבר לכל האטרקציות העירוניות של שארם, הרי שגולת הכותרת של סיני כמעט תמיד היא הטבע הקסום שלה. תוכלו לצאת משארם לטיולי ג'יפים במדבר הסובב את שארם, ביניהם גם טיולי יום עד כמה ימים לסנטה קטרינה, וכמובן שתוכלו להנות משלל אתרי הצלילה של שארם כמו מפרץ הכרישים, ראס אום סיד, ראס נצרני, אמפוראז, הגנים ועוד.

בקצה חצי האי נמצא הפארק הלאומי ראס מוחמד, בו לא ניתן ללון. שארם היא העיר הקרובה ביותר לראס מוחמד והמקום הנוח ביותר לצאת ממנו לראס מוחמד שם תוכלו להנות מהצלילות היפות בסיני, לקחת שיט למצרי טיראן ולעשות ספארי צלילה באתרים שנחשבים ליפים בעולם. שימו לב שבשביל להגיע לשם תצטרכו להצטייד בויזה למצרים.

 

מלונות בשארם

כיוון ששארם היא עיר המושכת אליה כל כך הרבה תיירים, תוכלו למצוא שם מגוון של אפשרויות לינה – מהוסטלים זולים ודירות ועד מלונות ברמות שונות. המלונות בשארם פזורים בעיקר לאורך החוף, אם כי תוכלו למצוא מלונות רחוקים יותר מהחוף, והם בדרך כלל יהיו זולים יותר.

מפרץ נעמה הוא האזור שנחשב למרכז התיירותי של שארם ובו תוכלו למצוא מגוון רב של מלונות, כמו למשל מלון בלו ביי המעולה, או מלון נובוטל המפנק, אם כי לא חסרים מלונות גם באזורים האחרים האהובים של שארם כמו אל הדאבה, מפרץ הכרישים, מפרץ נאבק, מפרץ הגנים ועוד.

המלונות בשארם נעים מ-3 כוכבים ועד 5 כוכבים כאשר תוכלו להנות ממחירים זולים מאוד החל מ-55 שקלים ללילה או להתפנק במלונות הפאר בהם חדר עולה יותר מ-1,000 שקל ללילה. במלונות בשארם תוכלו לבחור בין אם אתם מעוניינים בלינה בלבד, לינה עם ארוחת בוקר (חצי פנסיון), או לינה ו-3 ארוחות (פנסיון מלא).

כמעט בכל המלונות בשארם תוכלו למצוא סוכנויות נסיעות אשר יעזרו לכם לארגן טיולי ג'יפים, שייט או צלילות. בחלק מהמלונות ישנם מועדוני צלילה בהם תוכלו לעשות קורסי צלילה. כל צוותי המלונות בשארם דובר אנגלית, ומשום שישראלים רבים מגיעים אליה – חלקם אפילו דוברים עברית, ושירות אדיב הוא הדבר החשוב להם ביותר, לכן אתם יכולים להיות בטוחים שידאגו לכם תמיד במלון בו תבחרו.

שארם א-שייח' היא חוויה מעט יותר עירונית בסיני, אך היא חוויה ייחודית ומלאת אטרקציות שמתאימה לכל גיל.

 

מיטה זוגית

תוכן עניינים
מצאתם את הכתבה שימושית?
שתפו בקליק!

כתבות נוספות

שאולי תאהבו